• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Verwijderen (hele) nare plekken

MauriceK

Detailing rookie
8 mei 2014
1
0
Ik ben hier op het forum gekomen omdat ik opzoek was hoe ik bepaalde vlekken kon (laten) verwijderen.
Zo heb ik in mijn bijrijdersstoel een chocoladevlek (Niet eens door mijn kinderen maar door mezelf) en veel verveldender, een urine vlek.

Nu heb ik bij mij in de buurt gebeld met een aantal autopoetsbedrijven.
Hun methodes lopen nogal uiteen, van flink natmaken, laten drogen en kijken wat er gebeurdt, tot het shamporellen van de stoel en schoonmaken.
Terwijl in mijn ogen, na het lezen van een aantal posts, het schoonmaken met een extractor de juiste manier is.

Is mijn gedachte de juiste?
Is zo'n extractor zo'n bijzonder apparaat dat niet ieder poetsbedrijf er een heeft?
Weten jullie een bedrijf (of iemand die weet hoe zo'n ding heeft en weet ermee om te gaan) in noord-holland die wel met een extractor schoonmaakt?
Of, is shamporellen gewoonweg de juiste methode?

Ik hoor graag van jullie....

shamporellen is volgens mij hetzelfde als met een extractor schoonmaken, veel forumleden hier hebben een extractor, ik maak die van mij ook nog wel eens schoon met de extractor, helemaal als ik een andere auto heb gekocht, moeilijk is het niet, sopje met schoonmaak middel in het apparaat, opsproeien en meteen weer opzuigen.

Een extractor is echt geen bijzonder apparaat hoor, zie foto hieronder van mijn extractor. Ongetwijfeld dat er een detailer op dit forum zit die bij jou in buurt woont en in het bezit is van zo'n apparaat. Zo niet, ga je naar Boels en huur je daar voor niet al te veel geld zo'n apparaat (heet daar tapijtreiniger) inclusief klein mondstuk en ga je er zelf mee aan de slag.

1556349_198714163672331_265681233_o.webp

Geef even je woonplaats op dan zullen er best leden zijn in je buurt die je kunnen helpen.