• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Verwijderen vogelpoep

Ik heb al jaren standaard een fles met spraykop in de auto liggen, gewoon gevuld met water. Door de harde straal spuit je 99% van de shit er af, soms even nat spuiten en een minuutje in laten trekken. Voordeel is dat je vrijwel overal je fles opnieuw kan vullen, en verder spuiten indien nodig. De plek ziet er daarna niet altijd fraai uit, maar het effect is ruim voldoende om inbranden te voorkomen.

Ik kwam donderdagochtend de poort uit, staat de auto van mijn vrouw er zo bij.

2jbpgmo.webp

Let wel, geen bomen o.i.d. in de buurt te bekennen. Gelukkig die dag geen zon te bekennen, maar 's avonds wel direct verwijdert.

@ Niels. Dat is niet normaal, ongelooflijk.

Mijn vriendin heeft een Lupo, zelfde formaat auto dus. Ook geen bomen in de buurt, en elke dag zitten er wel 3 flatsen op. Om gek van te worden. Telkens weer plaatselijk bij waxen en evt polijsten, best irritant.

Verstuurd vanaf mijn GT-I8260 met Tapatalk

Volgens mij hebben vogels een voorkeur voor donker gekleurde auto's!
Ik heb een zwarte en als ik niet onder een boom of lantaarnpaal sta heb ik toch sh#t erop!
Om gek van te worden.

Ik kwam donderdagochtend de poort uit, staat de auto van mijn vrouw er zo bij.
What.. the... Fack! :scream:

Zelf heb ik ook nog een PCW vochtige doekjes in de auto liggen.
Ooh, dezelfde heb ik in de WC liggen...

Volgens mij hebben vogels een voorkeur voor donker gekleurde auto's!
Ik heb een zwarte en als ik niet onder een boom of lantaarnpaal sta heb ik toch sh#t erop!
Om gek van te worden.

Vogels met mensenkennis.. :P