• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Very basic voor een absoluut beginner

Ziet er goed uit! Veel veilige en plezierige km'ers gewenst!

En doe 303 is een aanrader, stinkt wel en houdt er rekening mee dat er geen vocht op/bij mag komen de eerste 12 uur. Dus niet met nat geregende schoenen instappen :D

Greetz Emiel
 
  • Leuk
Reactions: Wauter
Welk product raden jullie aan voor de zwarte plastic delen te behandelen/beschermen aan de buitenzijde van de auto. Zoals onderaan de deuren, bumper en dergelijke. Ik merk nu al dat er hier heel wat krasjes opstaan en daardoor krijg ik dit precies niet goed proper.
 
Het meest duurzame product is een coating, zoals Gyeon - Trim.

Minder duurzaam, maar makkelijker een nieuw laagje smeren, dan kun je een dressing overwegen. Hier kan ik je momenteel niets in adviseren, aangezien mijn go-to product ook niet meer werkt. :p

Niet bij Carclean verkijgbaar, maar ik ga binnenkort de Infinity Wax - Rubber and Plastic Wax aanschaffen.
 
  • Leuk
Reactions: Wauter en RoyR
Ja dat gaat. Hoe lang het blijft zitten hangt van het materiaal af. Tip: ook voor onder de motorkap. Insprayen, even met de kwast verdelen en op laten drogen.
 
  • Leuk
Reactions: Wauter