• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Victor stelt zich voor

Victor

Detailing rookie
6 jun 2008
1
0
Even een kopie van een ander forum anders blijven we steeds hetzelfde verhaal tikken :D

Ik ben Victor, 25 en in het bezit van een Opel Corsa B 1.2 uit juni 2000 (rijd er al anderhalf jaar niet meer in, schoonbroer rijdt erin :eek:) ) en een Opel Astra GTC 1.8 Cosmo uit nov 2005.

De Corsa zit onder de krassen ed en heb ik nog niet onder handen genomen met Meg's. Ik weet nog niet of dit gaat gebeuren want hij gaat denk ik plaats maken voor een motor :party: .

De GTC wordt goed bijgehouden en moet binnenkort voor het eerst machinaal gedaan worden :party: . Uiteraard een uitgebreid verslag dan.

M'n verzameling van een paar maanden geleden (overgrote deel Meg's):
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

En dan maar eens foto's van de auto 8-o

De GTC
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Ben pas begonnen met m'n motorrijbewijs :), nog 1 examen te gaan en dan maar een leuke motor aanschaffen om ook te poetsen meuh