• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Virus opgelopen!!!

rGilio

Detailing trainee
6 nov 2011
14
47
Rotterdam
Goedemorgen,

Zal van de gelegenheid gebruik maken om me ook even voor te stellen.

Ik ben Regilio, woon samen met mijn vriendin in Rotterdam en hebben samen een dochter van 6 jaar.
Wij zijn sinds een jaar of 5 in het bezit van een Opel Astra G 1.6 16V Sport waar de Opel logo's zijn vervangen door Holden logo's:-d
Voorheen had ik een BMW 316 uit 1990, Fiat Punto 1.6 uit 1994 en Fiat Punto GT uit 1998
Werk in het dagelijks leven bij een bank en ben ook nog eens part-time DJ.

Net als zo velen reed ik mijn auto altijd door een wasstraat en dit doe ik dus nooit, maar dan ook nooit meer.
Uiteraard wist ik niet beter. Ging al vrij snel mijn auto handmatig wassen in een wasbox samen met vrienden en broer
met voornamelijk producten van Meguiar's want ja je gaat toch automatisch af op een bekend merk als leek.
Jullie raden het al...wij ontdekten Carclean.com en dat was het begin van het einde }:)w
Ik volg en lees vrij veel op het forum en kom erachter dat er (veel) meer is dan Meguiar's.
Langzaam overgestapt naat producten van Poorboy's en Dodo Juice (ik ben helemaal fan geworden van hun assortiment waxen).
Sinds een paar maanden ook aan het 'dappen' met de 500 en 900.
Van het een komt het ander en voordat ik het wist was ik uren en uren bezig om mijn Astra swirl, hologram vrij te krijgen.
Uiteraard door middel van de nodige (goede) stappen te volgen.
Ook weet ik dat jullie allemaal gek zijn op foto's, maar die zal ik elders op dit forum gaan posten.

Verder wil ik iedereen op de forum danken voor alle reviews, tips en trucs!!!!:-)^
En uiteraard Carclean.com voor het mogelijk maken van dit alles en de goede service die jullie keer op keer bieden.

Bestaat er zoiets als Anonieme Detailers voor verslaafden? :lol
Need help...

rGilio schrijft:
Bestaat er zoiets als Anonieme Detailers voor verslaafden?
Need help...

Waarde rGilio. Dat is dus hier!8d
Dit is de plek waar mensen met deze afwijking (lees --> voorliefde voor mooie dingen) bij elkaar komen en therapeutisch verantwoord met elkaar van gedachten wisselen.

Van harte welkom en leuk dat je ook de overige posters complimenteert voor hun inzet.

Aficior

Tja als het virus eenmaal toegeslagen is, dan helpt enkel een goed starterspakket en maandelijkse aanvullingen :lol

Eraf komen doe je niet enkel op een gegeven moment kun je met een kleine maandelijkse dosis nieuwe spullen het onder controle houden rofl

:-d :-d @nicknameless. - durf het bijna niet te vragen, maarre...verkoop je het? En zo ja, ik kan zo in Den Haag zijn. Ben niet verslaafd, echt niet, echt niet :-b