• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Volvo 960 Estate '93 350000km uni zwart

@RST smurf: detailfoto van na swirls helaas ook vergeten te nemen.:schaam. Bij een volgende klus zal ik dat zeker doen. Swirls waren er helemaal uit. Alleen nog een paar vage rechte krassen, die je kunt zien als je weet waar ze zitten. Maar aangezien ik nog geen lakdiktemeter heb durfde ik niet tot het gaatje te gaan. Op zich ook niet nodig, aangezien een auto van deze leeftijd en met deze kilometerstand toch altijd wel her en der wat plekjes heeft.

Wat mijoverigens wel opviel is dat dit exemplaar echt nog totaal roestloos is. Nergens een spatje roest te vinden. Ik heb veel jongere auto's onder handen gehad die er veel beroerder uitzagen.
 
Die is idd erg mooi geworden ! :cool:

Een van onze buren heeft een gelijkaardige auto (Volvo) , maar die begint nu toch wel wat last van onderhuidse roestplekken te krijgen .

Die wast z'n auto .........nooit , omdat er een dakkoffer opstaat en dan kan ie er gewoonweg niet mee door een wasstraat .

Om de zomervelgen nog properder te maken kan je eens uitkijken naar een zacht kwastje dat je op een accuboormachine kan zetten....
 
Zo, dat was een lekker klusje. Spatzuiver!! Ik ben verbijsterd over het resultaat, zowel in als exterieur.
 
De man was razend enthousiast! Had niet voor mogelijk gehouden dat dit mogelijk was. Hij had volgens mij op voorhand het idee dat ik hem door de wasstraat zou knikkeren en er dan een busje schilpad over heen zou smeren oid.:D
 
Wat een fantastisch resultaat zeg, je kan echt zien dat je er tijd en moeit in hebt gestoken !
Dit zijn echt de leuke klussen om te doen, je haalt er zoveel voldoening uit.