hierbij zal ik wat foto's posten van een volvo c70 cabrio , die ik vorige week hem gereinigd binnenkant ,
deze wagen was van 99 niet meer gereinigd binnen ,
wat heb ik gebruikt ?
ik ben begonnen de auto deftig te stofzuigen
dan met perslucht de auto uitgeblazen en nogmaals gestofzuigd,
de tapijten beginnen te reinigen , in de auto met een tornador op perslucht (airtool)
de tapijten die je kan uitnemen goed ingespoten met motoquick van riwax , en met de hogedrukreiniger 2 maal uitgespoten
dan de zetels , deze waren enorm vuil maar na 1 maal deftig poetsen waren ze bijna nieuw ! , na 5 maal waren ze nieuw ,
de zetels poets ik met sunlight zeep , zeep van de aldi zal ook wel gaan , maar sunlight heb ik de beste ervaringen mee , met een zachte schoenborstel begonnen te wrijven en naderhand droogmaken , na de 5é maal heb ik ze deftig gedroogt , en beginnen te voeden met voeding van mequiars
het dashboard etc met motoquiq van riwax , goed verdund en een geheim middeltje er in voor een goede geur
veel wrijven en veel geduld ! het kan ook rustig aan met de tornador (airtool) op lichte druk !
ramen gepoetst met ramenreiniger met lichte hoeveelheid ammoniac ,
alles nogmaals nagegaan en afgeveegd en hij was klaar om te leveren
de man in kwestie van wie de wagen was beweerde dat zijn volvo niet vuil was binnenkant, toen ik hem terugbracht keek hij heel anders !
hierbij de foto's
voor
als iemand tips heeft mag je het altijd zeggen
^
na 1 maal de bestuurderszetel en middenconsole gedaan
op de deurpanelen zag je amper het vuil zitten:-"
toen alles klaar was zag hij er best goed uit
deze wagen was van 99 niet meer gereinigd binnen ,
wat heb ik gebruikt ?
ik ben begonnen de auto deftig te stofzuigen
dan met perslucht de auto uitgeblazen en nogmaals gestofzuigd,
de tapijten beginnen te reinigen , in de auto met een tornador op perslucht (airtool)
de tapijten die je kan uitnemen goed ingespoten met motoquick van riwax , en met de hogedrukreiniger 2 maal uitgespoten
dan de zetels , deze waren enorm vuil maar na 1 maal deftig poetsen waren ze bijna nieuw ! , na 5 maal waren ze nieuw ,
de zetels poets ik met sunlight zeep , zeep van de aldi zal ook wel gaan , maar sunlight heb ik de beste ervaringen mee , met een zachte schoenborstel begonnen te wrijven en naderhand droogmaken , na de 5é maal heb ik ze deftig gedroogt , en beginnen te voeden met voeding van mequiars
het dashboard etc met motoquiq van riwax , goed verdund en een geheim middeltje er in voor een goede geur
veel wrijven en veel geduld ! het kan ook rustig aan met de tornador (airtool) op lichte druk !
ramen gepoetst met ramenreiniger met lichte hoeveelheid ammoniac ,
alles nogmaals nagegaan en afgeveegd en hij was klaar om te leveren
de man in kwestie van wie de wagen was beweerde dat zijn volvo niet vuil was binnenkant, toen ik hem terugbracht keek hij heel anders !
hierbij de foto's
voor
als iemand tips heeft mag je het altijd zeggen
na 1 maal de bestuurderszetel en middenconsole gedaan
op de deurpanelen zag je amper het vuil zitten:-"
toen alles klaar was zag hij er best goed uit