• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Full Detail Volvo C70 T5 Cruiser "Asbak"

Dank, heren!

@Dibbuz Dank! Ik ben ook hartstikke blij met de foto's, over het algemeen goed gelukt. Snel maar een statief aanschaffen!

@RedCat Inderdaad, die waren intens smerig..... Met de topspullen van CC gelukkig weer aardig toonbaar kunnen krijgen! Moet zeggen dat Korrosol tegenwoordig niet eens meer zo erg stinkt. Of ik ben gewend aan de lucht van rotte eieren, lijkt me zorgelijk.
 
@JoostvH Opgeknapt is ie zeker! De mooie foto's bedriegen wel een beetje de boel, velen hier hadden met recht dit eindpunt als een slecht startpunt gezien hoor. Het verschil is natuurlijk wel gigantisch vergeleken met hoe ik hem binnenkreeg en dat is gelukt in ongeveer 8 uurtjes in totaal, met heeeeel veel hannesen en heen en weer lopen, kloten met kabels, licht, camera's, huilen, spullen zoeken, weer kwijtraken. Ik denk dat de polijstmachine niet meer als 30 minuten op de lak heeft staan draaien.

De auto mocht niet langer logeren, helaas, hij moest weer terug van zijn baasje. Die er overigens grote blij mee was!
 
Jeetje wat een verschil. Ik ga het zaterdag zelf proberen. Vooral het leer heeft veel aandacht nodig. Ik ga je tips gebruiken. Bedankt. Edwin