@Navigator, ik heb de prime niet langer dan een minuut laten curen per deel en in de schaduw / garage opgebracht en na een paar uur de cure opgebracht. Ik heb microvezeldoeken met een korte vezel gebruikt om het af te nemen.
De Polishangel is echt een stuk eenvoudiger af te nemen, maar misschien moet ik die producten ook niet vergelijken omdat dit geen vloeibare coating is.
Mijn volledige stappenplan was:
1)Wassen / drogen met 1 emmer + gritguard + overdosis Meguiars sopje en Woolmitt.
2)Kleien, alles wat onder de hoogte van de stootstrips zit (deels ivm tijd en deels omdat ik vorig jaar een volledige kleibeurt had gedaan en er weinig op de delen boven de stootstrips af kwam
3)Lakdikte metingen rondom gedaan en had vrij lage waardes op de voor zijschermen en de motorkap en moest hier dus rustig aan doen...
4)Een aantal plekken met geel / M105 en Wol / M105 op de Pro 900, vervolgens Eraser.
5)Polijsten met Geel en inizo op de DAP900, vervolgens Eraser.
6)Polijsten met Oranje en mezzo op de DAP900, vervolgens Eraser.
7)Polijsten met Lichtgroen en M205 op de DAP900, vervolgens Eraser.
8)Polijsten met Lichtgroen en Polishangel 9h Primer, vervolgens Eraser (beetje dubbel met stap 6 maar goed ik was toch bezig :ja )
9)Gyeon Prime
10)Gyeon Cure
Heb geen 2 emmers gebruikt omdat de auto niet erg vuil was en ik toch moest polijsten
En als je je afvraagt waarom ik slechts 1 laag Gyeon Prime erop heb gedaan..:weetniet., ik heb ik de UK een setje Modesta BC05 besteld en zal deze over een paar maanden aanbrengen waardoor de Prime er toch weer af gaat
)
Ik heb overigens wel het idee dat de Prime een hardere glans geeft dan de Polishangel coating, maar dat zal meer mijn beleving zijn vermoed ik?
Ben in ieder geval erg tevreden over het resultaat!