• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Volvo S60

sign0173.webp
Mooi spul dat Red mist he? Ziet er weer toppie uit de Volvo!

Mooi, knap werk! Krijg meteen zin om zelf aan de slag te gaan :-b
En zoals al gezegd, een auto van het juiste merk :jippie

P.S. Wordt het niet eens tijd om de banden op te pompen? :-"

Nou Koen waar wacht je op hij knapt er echt reuze van op :jippie

Banden zijn inderdaad alweer opgepompt zat iets te weinig in staat rondom weer op 2.5 bar

Ziet er erg mooi uit. Zelf heb ik recentelijk ook het nodige aangeschaft. Echter nog geen DAP met toebehoren. Ik ben benieuwd hoe je tot de keuze bent gekomen tot het assortiment. Ben je bij Carcleaner langs geweest?

Dit is een plaatje van mijn auto...

S60.webp

Kwa uiterlijk bijna identiek aan die van mij :-)^

Mijn collectie zou eigenlijk bestaan uit enkele produkten maar na doorlezen en lezen en nog eens lezen hier op het forum werd mijn lijstje langer en langer, nu nogsteeds heb ik een behoorlijke waslijst wat ik nog in mijn collectie wil hebben.

Wil je een basis setje waarmee je je auto wilt behandelen kijk dan naar mijn eerste bestelling.

Uiteraard heeft het eea te maken met je budget en voorkeur voor produkten.

Wil je in de zon kunnen werken of heb je schaduw tot je beschikking, wil je lang bezig zijn of wil je enkele slagen en klaar zijn ?
Tja allemaal vragen die het maken dat je een lijst krijgt.

Natuurlijk ook de staat van je wagen en het resultaat dat je wenst te behalen.