• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Volvo V50

Brikke

Detailing addict
7 okt 2009
61
52
De V50 van mijn ouders,na veel te hebben gelezen op carclean toch maar is wat produkten en natuurlijk de onvermijdelijke DAP500 aangeschaft en de stoute schoenen aangetrokken. Denk dat deze detail een 2 jaartjes geleden is. Auto was zo'n 4 jaar oud,werd wel regelmatig gewassen door men ma en pa met afwasmiddel }:)w natuurlijk,werkt toch perfect zegt men ma altijd.
Resultaat kan altijd beter denk ik maar ouders waren zeer tevreden en ik dus ook :jippie Heb er in ieder geval veel plezier aan beleefd en was zeer leerrijk.
Foto's zijn misschien niet altijd even goed maar ik was zo in de weer met het detailwerk dat de foto's maar snel snel tussendoor werden genomen.
De gebruikte produkten:
* SSR2 met oranje pad + DAP 500
* SSR1 met witte pad + DAP 500
* Deurgrepen met Scratch X (Met de hand)
* NXT Tech wax meguairs (Met de hand)
* Gold Class Endurance High gloss Tire protection Gel
* Trim restorer PW
* Meguiars Glass cleaner
* Interieur: gestofzuigd,all purpose cleaner, NXT Tech protect
* Leder met Natural look

Denk dat dit zo'n beetje alles was maar is al lang geleden dus kan wel zijn dat ik nog wat vergeten ben :-/

Voor:

DSC00453.webp

DSC00456.webp

DSC00454.webp

DSC00455.webp

DSC00457.webp

Interieur Voor (slechts 1 fotooje,was in goede staat)

DSC00483.webp

NA:

DSC00493.webp

DSC00489.webp

DSC00490.webp

DSC00488.webp

DSC00487.webp

Interieur NA

DSC00481.webp

DSC00482.webp

DSC00484.webp

DSC00433.webp

DSC00419.webp

DSC00420.webp

DSC00433.webp

Mooi resultaat hoor, zo te zien heb je je ook goed bezig gehouden met alle kiertjes en naden :-)^

Wel een best forse auto om voor de eerste keer mee te beginnen ;)
Auto wordt nu wel netjes volgens de juiste manier en met de juiste spulletjes gewassen ?

Juffer1 zei:
Mooi resultaat hoor, zo te zien heb je je ook goed bezig gehouden met alle kiertjes en naden :-)^

Wel een best forse auto om voor de eerste keer mee te beginnen ;)
Auto wordt nu wel netjes volgens de juiste manier en met de juiste spulletjes gewassen ?

Ik rijd nu zelf met de auto :ja ouders hebben een XC90 gekocht. dus nu word hij netjes vertroeteld met de juiste produkten. Alhoewel hij er dezer dagen maar troosteloos bij staat met het barre winterweer ]-0
Kijk al uit naar warmer weer dat ik hem is goed kan vertroetelen hehe

Prachtig, je hebt een goed oog voor detail. Alle sponningen e.d. zijn ook mooi schoon! Ga zo door!

Paulus de Boskabouter zei:
Prachtig, je hebt een goed oog voor detail. Alle sponningen e.d. zijn ook mooi schoon! Ga zo door!

Bedankt hoor Paulus,zelf vind ik me zeker nog lang niet zo goed als de meeste detailers hier hoor,ik denk altijd bij mezelf dat ik de details nog veel te veel vergeet aan te pakken, Moet ook wel eerlijk zeggen dat de auto in goede staat was hoor

@Brikke: dat zijn dingen waar jij je helemaal niet druk over moet maken !
Achteraf houd je altijd iets van: "sjips dit, verdorie dat" >>> boeiend, schrijf het op voor de volgende keer en maak een soort van eigen stappenplan dit je als handvat kan gebruiken.
Toevallig zojuist door wat wat fotomateriaal heen gebladerd ... zag ik mijzelf toch op de foto met armbandjes om :-" .... is niet zo slim .... daarna er niet meer ingetrapt :jippie
Ik vind dat je een goed resultaat hebt behaald, en als ik inschat jij stiekem ook wel :)

mk-us zei:
@Brikke: dat zijn dingen waar jij je helemaal niet druk over moet maken !
Achteraf houd je altijd iets van: "sjips dit, verdorie dat" >>> boeiend, schrijf het op voor de volgende keer en maak een soort van eigen stappenplan dit je als handvat kan gebruiken.
Ik vind dat je een goed resultaat hebt behaald, en als ik inschat jij stiekem ook wel :)

Je hebt gelijk hoor MK-US,Kheb er wel van genoten en ik kijk nog altijd met veel plezier naar de voor en na foto's
Toch bedankt voor de tips,een stappenplan lijkt me zeker handig

Elke keer als je denkt van "Dit had ik beter kunnen doen..." leer je bij. Ik heb dat zelf ook, detailen kent geen grenzen. Je kan erin blijven doorgaan tot het oneindige :)
Als ik je resultaten zie die je hier al gepost hebt op het forum, kan ik niets anders dan zeggen dat je heel goed bezig bent :cool

Mark1986 zei:
Zo hoort een auto te zijn :)

Wat was eigenlijk de reactie van je ouders? Zagen die ook het verschil? ;)

Ouders waren superblij hoor,wisten niet dat de auto er zo goed kon uitzien :ja