De V50 van mijn ouders,na veel te hebben gelezen op carclean toch maar is wat produkten en natuurlijk de onvermijdelijke DAP500 aangeschaft en de stoute schoenen aangetrokken. Denk dat deze detail een 2 jaartjes geleden is. Auto was zo'n 4 jaar oud,werd wel regelmatig gewassen door men ma en pa met afwasmiddel }w natuurlijk,werkt toch perfect zegt men ma altijd.
Resultaat kan altijd beter denk ik maar ouders waren zeer tevreden en ik dus ook Heb er in ieder geval veel plezier aan beleefd en was zeer leerrijk.
Foto's zijn misschien niet altijd even goed maar ik was zo in de weer met het detailwerk dat de foto's maar snel snel tussendoor werden genomen.
De gebruikte produkten:
* SSR2 met oranje pad + DAP 500
* SSR1 met witte pad + DAP 500
* Deurgrepen met Scratch X (Met de hand)
* NXT Tech wax meguairs (Met de hand)
* Gold Class Endurance High gloss Tire protection Gel
* Trim restorer PW
* Meguiars Glass cleaner
* Interieur: gestofzuigd,all purpose cleaner, NXT Tech protect
* Leder met Natural look
Denk dat dit zo'n beetje alles was maar is al lang geleden dus kan wel zijn dat ik nog wat vergeten ben
Voor:
Interieur Voor (slechts 1 fotooje,was in goede staat)
NA:
Interieur NA
Resultaat kan altijd beter denk ik maar ouders waren zeer tevreden en ik dus ook Heb er in ieder geval veel plezier aan beleefd en was zeer leerrijk.
Foto's zijn misschien niet altijd even goed maar ik was zo in de weer met het detailwerk dat de foto's maar snel snel tussendoor werden genomen.
De gebruikte produkten:
* SSR2 met oranje pad + DAP 500
* SSR1 met witte pad + DAP 500
* Deurgrepen met Scratch X (Met de hand)
* NXT Tech wax meguairs (Met de hand)
* Gold Class Endurance High gloss Tire protection Gel
* Trim restorer PW
* Meguiars Glass cleaner
* Interieur: gestofzuigd,all purpose cleaner, NXT Tech protect
* Leder met Natural look
Denk dat dit zo'n beetje alles was maar is al lang geleden dus kan wel zijn dat ik nog wat vergeten ben
Voor:
Interieur Voor (slechts 1 fotooje,was in goede staat)
NA:
Interieur NA