• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Exterior Detail Volvo XC90 '03

Ziet er weer netjes uit.
Ik heb zelf ook wel eens een XC90 gedaan.
Dak is lastig vanwege de hoogte en het kunststof achterdeel wil vaak wit/grijs uitgeslagen zijn.
Koplampen zijn vaak verweerd en het is oppassen bij de achterklep omdat die van kunststof is.

Volgens mij heb je trouwens een foutje gemaakt met de clipvolgorde.
Op 4:44 laat je zgn een clip zien nadat de coating is aangebracht.
Ik denk eerder dat het een vooraf 50/50 is, aangezien het bovenste deel nog vol met swirls zit en het onderste deel niet.

En een handige tip die ik ooit van @nicknameless / Patrick heb gekregen.
Vouw je microsuede doek zodanig rondom je applicator zodat je deze aan de achterzijde kunt vastzetten met (schilders)plakband.
Dat werkt helemaal top, je hebt dan geen loshangende zijkanten, met de coating opbrengen.
 
  • Leuk
Reactions: wilco
Heb je goed gezien. Het is inderdaad een eerdere 50/50 om te laten zien wat het resultaat is. Het slaat ook op de tekst die erbij staat. Het was dus geen foutje maar een bewuste "flashback", ook omdat het liedje langer duurde dan dat ik videomateriaal had.

De koplampen zullen inderdaad binnenkort ook een keer aan de beurt komen. Die beginnen al te verweren.
 
Ziet er mooi uit, beste auto zeg! Hoeveel uur is er ongeveer in gaan zitten? In je eentje gewerkt?
 
  • Leuk
Reactions: wilco