• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voor/na foto Pre-wow en Black Wow op Mercedes A van 1999

DePoetsvrouw

Detailing trainee
9 jul 2017
12
45
Ons logerende Aatje gewassen, gekleid, monello non ferro, gepolijst met meguiar's ultimate compound, Natty's en toen ik nog even tijd over had de rubbers schoongemaakt met pre-wow, en twee coatings black wow. Zoon deze foto's per whatsapp gestuurd en hij was heel blij.

rubberaatje_voor.jpg
rubberaatje_na.jpg
 

Bijlagen

  • rubberaatje_na.jpg
    rubberaatje_na.jpg
    151,1 KB · Weergaven: 251
Black Wow werkt eigenlijk alleen maar op hard kunststof. Op rubbers is het vrijwel nooit een succes. Maar als het werkt dan werkt het ook echt goed.
De Pre-Wow is ook goed maar wel vettig waardoor ik het idee heb dat het ook deels zou kunnen verbergen. De Mothers Trim Cleaner kit vind ik een beter product (en goedkoper) om eerst je kunststof te ontdoen van oude wax- en polijstrestjes.
 
Haha, maar goed dat ik niet wist dat het alleen op hard kunststof werkt. Het is ook vettig, maar omdat het zo mooi zwart werd vond ik het niet erg.
 
Black Wow werkt eigenlijk alleen maar op hard kunststof. Op rubbers is het vrijwel nooit een succes. Maar als het werkt dan werkt het ook echt goed.
De Pre-Wow is ook goed maar wel vettig waardoor ik het idee heb dat het ook deels zou kunnen verbergen. De Mothers Trim Cleaner kit vind ik een beter product (en goedkoper) om eerst je kunststof te ontdoen van oude wax- en polijstrestjes.
Je had gelijk, Dibbuz. Achteraf was het niet zo'n succes op dat rubber. Het aatje was gisteren even hier, maar het rubber was al bijna net weer zo mottig als daarvoor. Ik ga weer verder lezen wat wel een langere standtijd heeft en dan proberen we dat de volgende keer.
 
Voor de rubbers neem ik meestal make up padjes
Niet de goedkoopste, die pluizen. Al haal je dat na een korte pauze eenvoudig weg
Je kan ook een oudere mf doek in vierkantjes knippen of een kort kwastje nemen