Ervaringsdeskundigen,
op mijn to-do lijstje staat een BMW 2002ti en een Saab 99 die beide nodig wat TLC kunnen gebruiken.
Uiteraard kijk ik erg uit om deze auto's aan te pakken. Maar wil mij goed voorbereiden voordat ik met de auto's aan de slag ga.
De BMW is blauw en iets meer als 10 jaar terug overgespoten. Altijd in de wax gestaan, en altijd schoon binnengeslapen. Maar na 10 jaar is een polijstbeurt geen overbodige luxe zeker aangezien de waskrassen aanzienlijk zijn.
De Saab is wit en heeft volgens mij, indien van toepassing, nog zijn originele lak en de lak is erg vuil. Dus daar is veel werk aan de winkel.
Ik heb al geprobeerd info te vergaren om deze 2 klassiekers aan te pakken.
Mijn heb nog een 2 tal vragen;
- Adviseren jullie nog bepaalde stappen of middelen voor lakken zonder blanke laklaag? (buiten de stappen/middelen voor lakken met blanke laklaag)
- Reinigen van de monello pads op mijn DAP900. De lak gaat in de pads zitten. Is er advies hoe ik dit weer kan reinigen? Of blijven de gebruikte pads "verkleurd".
op mijn to-do lijstje staat een BMW 2002ti en een Saab 99 die beide nodig wat TLC kunnen gebruiken.
Uiteraard kijk ik erg uit om deze auto's aan te pakken. Maar wil mij goed voorbereiden voordat ik met de auto's aan de slag ga.
De BMW is blauw en iets meer als 10 jaar terug overgespoten. Altijd in de wax gestaan, en altijd schoon binnengeslapen. Maar na 10 jaar is een polijstbeurt geen overbodige luxe zeker aangezien de waskrassen aanzienlijk zijn.
De Saab is wit en heeft volgens mij, indien van toepassing, nog zijn originele lak en de lak is erg vuil. Dus daar is veel werk aan de winkel.
Ik heb al geprobeerd info te vergaren om deze 2 klassiekers aan te pakken.
Mijn heb nog een 2 tal vragen;
- Adviseren jullie nog bepaalde stappen of middelen voor lakken zonder blanke laklaag? (buiten de stappen/middelen voor lakken met blanke laklaag)
- Reinigen van de monello pads op mijn DAP900. De lak gaat in de pads zitten. Is er advies hoe ik dit weer kan reinigen? Of blijven de gebruikte pads "verkleurd".