• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstel ronde.

Welkom Mats. Ik neem aan dat je eigen auto in verschillende waxen staat, of gaat het om coatings? Ik ben sowieso benieuwd hoe je de verdeling van de oppervlakken voor de verschillende producten hebt gedaan.
 
  • Leuk
Reactions: Mats12
Welkom op het forum!

Wil je er wel rekening mee houden dat je op ons forum (Carclean.com) bevindt. Dit forum is ter ondersteuning van onze commerciële webshop en het is niet de bedoeling om je diensten aan te bieden en producten te adviseren die niet overeen komen met ons assortiment. In een topic waar je reageerde was er al een lichte uitglijer ;) Na enig onderzoek kwam ik erachter met welke merken je werkt, dat is uiteraard je goed recht natuurlijk maar het is niet de bedoeling om deze producten op ons forum te adviseren.

Alvast bedankt voor de medewerking!
Het is niet mijn bedoeling geweest.
Maar onderzoek was niet nodig geweest je mag me alles vragen ik zal er rekening mee houden. Mocht ik nog eens een uitglijder maken dan zet me maar terrecht.
Welkom Mats. Ik neem aan dat je eigen auto in verschillende waxen staat, of gaat het om coatings? Ik ben sowieso benieuwd hoe je de verdeling van de oppervlakken voor de verschillende producten hebt gedaan.
Sorry. Dit gaat inderdaad om coatings en sealants.
Dit vooral verdeeld per paneel.
Motorap het ene sapje, dak een ander sapje. En zo verder
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba
Duidelijk Mats, voor de meest eerlijke verdeling zou je liever een half paneel zien, maar geen mens wil dat op zijn eigen auto. Bij een halve verdeling bedoel ik dat je dan bijv. de linkerhelft van de motorkap en de rechterkant van het dak van product X voorziet, en de rechterkant van de motorkap en de linkerkant van het dak van product Y. Op die manier heb je bijvoorbeeld een minder vertroebeld beeld als de auto bijvoorbeeld met één kant altijd in de wind of de zon staat, omdat je een product zowel links als rechts op de auto hebt.