• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstel rondje

@Nick1407 wat bedoel je met correct vullen? En schudden doe ik eerlijk gezegd niet (was ook niet in me opgekomen). Zal dit de volgende keer zeker gaan proberen! Zou dat zoveel verschil maken?

@M3fan ja 1:10. Had de auto al grotendeels ingespoten vandaar dat de fles ook zo leeg is.

• Leuk
Reacties: M3fan
Een centimeter of 2 foam in de fles en dan toppen met warm water tot bovenaan de fles. Dan even schudden en foamen. Zo doe ik het met m'n autoBrite foamlans en nog geen problemen gehad. Zou me straf lijken dat het schudden je probleem zou oplossen, maar proberen kan geen kwaad, toch?

Bedankt voor het welkom iedereen!

Vandaag de auto van vaders gewassen. En natuurlijk ook weer gefoamed. Maar het resultaat blijft hetzelfde, best dun foam wat er snel afloopt.
Deze keer heb ik warm water gebruikt, en geschud met de fles. Maar zoals verwacht geen resultaat. Begin te denken dat het aan de foam Lance licht. Of aan het water hier (de hardheid).

En ik heb nu een groen achtige thickmit. Dit is het gevolg van een Monello MF doek in de wasmachine te laten liggen. Gelukkig zou dit geen gevolgen hebben voor de werking, waar ik tot nu toe nog niets van heb gemerkt.