• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen Eggie

Het lijken inderdaad hologrammen, maar zijn echt vieze schuurkrassen van een schuurspons of iets dergelijks. Is wel iets beter geworden maar niet 100% tevreden. Zoek straks even een foto op!
 
  • Leuk
Reactions: D!m!tr! en Zluytr
Thanks!

Helaas niet meer, hij was wel van mij. Amazon van 1962. Mee naar zuid-frankrijk op vakantie geweest en uiteindelijk helaas verkocht. Was niet zo geschikt als daily driver als de 240. Deze staat nu in de stalling en er komen ongetwijfeld weer foto's in maart!
 
De eerste foto van de Astra, is dat een voor foto? En zijn die hollo’s er inmiddels uit?

Mijn handen jeuken namelijk als ik dat zie :joy:

O... en een verlaat welkom :blush:

Voor
360.jpg


Nog even geschuurd met 1500 en 3000. (Doel van het poetsen was ook vooral om dit schuren een keer uit te proberen)
360.jpg


360.jpg


Iets beter geworden, maar daarna had ik even geen zin meer:D
360.jpg


360.jpg
 
  • Leuk
Reactions: RoyR en Zluytr
Inmiddels is de Volvo weer uit de stalling en heb ik hem vorige week voor het eerst weer even snel gewassen.. Inmiddels steeds meer spulletjes in huis om me mee uit te leven:)

Vandaag is de DAP binnengekomen i.c.m. de Scholl kit. Binnenkort wil ik een Bmw 5-serie E60 van de vader van een kameraad aanpakken. Leuk klusje om t spul eens uit te proberen!

Bij deze wat foto's van de Volvo

360.jpg


Velgjes gewassen met Non-ferro i.c.m. een kwastje
360.jpg


360.jpg


Verder heb ik de auto gewassen met twee emmers, wolf chemicals white satin shampoo, de Gyeon Smoothie en voor de onderste delen de Meguiars microfiber mitt.
Tenslotte heb ik de auto gedroogd met de Monello Senza Acqua
Toen heb ik de auto naar binnen gereden met de intentie hem in te spuiten met Mothers quick detailer. Toen ik hiermee bijna klaar was heb ik hem toch even snel in de Collinite 845 gezet.

Uiteindelijk was die weer schoon:)
360.jpg