• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen Frank

Fraxter

Detailing addict
11 mei 2011
278
65
35
Na al een aantal keren op het forum geneusd te hebben vond ik het tijd worden om me ook maar eens aan te melden.

Ik ben Frank, 22 jaar en student HTS Autotechniek in Arnhem, dit is ook de plek waar ik doordeweeks woon. Mijn auto is een Fiat Punto 1.2 16V Sporting uit 2002. Ieder weekend als ik bij mijn ouders in Veendam ben, ben ik bezig met het wassen van mijn auto en die van ouders. Ik wil natuurlijk het beste resultaat zien te krijgen en hoop dat ik hier wat tips en trucs kan krijgen.

Zoals beloofd hier wat foto's:

5702108.webp

5702161.webp

Hey,welkom hier op cc.
Je weet het dus al ,veeeeeeeeeel foto's dat willen ze hier zien,voor én na ,maar wat belangrijker is:dat je ook een reactie stuurt op ALLE show-offs die je bekijkt,kwestie van een beetje respect te tonen voor het gedane werk:lol
Je zal het zelf ook nog wel meemaken:de ziel uit je lijf gepoetst en dan komen ze af met:knap gedaan!!:-)^
Maaaaaaaaaaaaaaaaaar : is beter dan geen reactie!!
Groeten Danny
Ook vermelden wat je zelf van de produkten vind(moet niet enkel positief zijn,ik ben voorlopig niet tevreden van natty's paste wax ,maar heb het meer voor mothers wax)