• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen, Maarten

Maarten

Detailing rookie
8 okt 2012
14
0
Hallo beste carcleaners,

Ik ben Maarten, 22 jaar oud en woonachtig in Almelo. Ik heb inmiddels aardig wat uren rondgekeken en gelezen op het forum en vond het tijd me te registreren:)

Ik rijd een Mazda mx5 NA Silver Metallic, bouwjaar '97 met een kleine 60.000 km op de teller. Hij is in erg mooie staat, maar wil hem wat betreft wassen en cleanen wat meer verwennen. Daarnaast wil ik ook andere auto's gaan behandelen.

Ik ben al aardig aan het oriënteren wat ik het beste kan aanschaffen om dit te doen, als ik een lijstje heb van producten zal ik jullie vragen te oordelen of mijn keuze een goede is. Heb al enkele spullen, maar dat gaat tot en met de stap 'wassen'...:-" daar kan dus nog heel wat bij aangeschaft worden.

Een foto van mijn auto volgt nog!