• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen

RG.

Detailing chief
4 jun 2016
132
88
34
Alkmaar
Detailers,

Ik ben Rico en ben 25 jaar.

Sinds kort een beetje aan het snuffelen in de detailwereld, en dan vooral op dit forum.
Mijn vrouw ik hebben sinds januari een opel astra uit 2008, en ik ben die sinds de aankoop gaan wassen met de hand en (goedkope) shampoo. Merkte dat aandacht besteden aan de auto toch best een hobby kon zijn, en voila, we zijn hier..:p

Wil "klein" beginnen, dus heb mezelf een aantal dingen aangeschaft via carclean, na mezelf goed ingelezen te hebben hier;

Senza aqua drying towel ( de grote)
dodo juice sour power
dodo juice NFS
easy detailing hand pad white
soft foam hand applicator
peluche verde
en kreeg er een piccol0 nero bij (waarvoor mijn dank groot is!;))

Hoop hier op het forum een hoop te leren, en in de toekomst een wat uitgebreidere collectie te gebruiken.

Rico

Precies!
Wil morgen de bestelde spulletjes gaan gebruiken, heb er zin in.
Ik heb wel al een washmitt (2) in mijn bezit, zoals ook 2 emmers. Ook heb ik velgenreiniger (van cartec, toevallig tot mijn beschikking).

Gisteren de hele binnenkant gezogen, ramen van binnen schoon gemaakt, dashboard gedaan met APC (ook van cartec).
Iemand een tip voor op mijn verlanglijstje wat betreft het voeden van het dashboard na het schoonmaken?
Ik heb al de Trim Restorer van AF op mijn lijstje staan, vanwege wit uitgeslagen kunstof dak"rails", kan ik die ook voor het dashboard etc. gebruiken of raden jullie dat af?

Rico

Ik zou niet zo snel Trim Restorer in mijn interieur gebruiken. Daar vind ik het te 'vettig' voor.
Dan gebruik ik liever iets als Natural Look, 303 Aerospace Protestant, Hubidash, Scholl PURPLE, ...
Loopt nu ook een topic over.

Welkom Rico van 25 jaar.

Ik zou ook niet zomaar iets op het dashboard smeren. Er staan zat discussies op dit forum over dashboard dressings

@Quantoxx : nu je het zegt haha! zal als ik thuis ben even kijken of ik hem om kan draaien!

@Soepergrover Dank voor de tip, zal het topic waar jij het over hebt even doorlezen en dan iets anders uitzoeken dan trim restorer.

De rest: bedankt voor de warme verwelkoming:).

Zojuist de auto gewassen en gedroogd, nu even een koffie en dan met dj nfs aan de gang. Zal straks als ik weer thuis ben mijn stappenplan posten in het daarvoor bestemde gedeelte, met wat foto's.

Rico