• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

voorstellen

Patrick dw

Detailing trainee
9 jan 2018
19
25
27
Goede avond allen, ik ben Patrick 20 jaar en kom uit het Friese Heeg.
Sinds een kleine 2 jaar besmet met het detail virus. En in de tussentijd veel spul aangeschaft, maar dat zal ik wel laten zien in een topic bij de colecties. de auto's die ik in bezit heb zijn: Alfa 156 2.5 v6, alfa 146 1.8 ts en een alfa gtv6(restauratie project). hierbij wat foto's van de auto's.
p2V6ZEW.webp

Rk3TYok.webp

Van de gtv6 heb ik helaas geen foto bij de hand dus die houden jullie nog te goed.
Ik hoop veel info te vinden op het foum en zal ook mijn bevindingen delen.

Patrick

• Leuk
Reacties: Dany
Welkom op het forum. Vind de 156 wel een mooie auto. Flinke rem ijzers erop ook. Veel plezier hier en met detailen.

Dank je, ja de 156 wordt ook het meest vertroeteld, de 146 is de daily.Heb de 156 anderhalf jaar geleden standaard gekocht en dit er van gemaakt. De looks zijn wel af nu dus wordt het tijd om hem sneller te maken Haha.

Patrick

• Leuk
Reacties: tembaco
Wolkom Patrick! Mooie Alfa's, vooral de 156:blush:!
Gisteren toevallig nog ritje gemaakt door Heeg, leuk om een provincie genoot erbij op het forum!
Veel lees en detail plezier toegewenst.