Aso als ik ben heb ik eerst een topic geplaatst alvorens ik me voorstelde. ,^^
Geheel terecht werd mij gevraagd me alsnog even voor te stellen dus bij deze.
Ik ben Johan, 32 jaar en rijd sinds begin vorig jaar een E90 330d (Sapphire zwart metallic) automaat uit 2006.
Ik ben dan ook via e90forum op dit forum terecht gekomen.
De auto is bij de vorige eigenaar duidelijk veel in de wasstraat geweest want in de zon is het een swirldrama van jewelste.
Ik heb helaas even geen foto's want ik was van plan de auto fraai op de foto te zetten zodra deze weer helemaal piekfijn in orde is.
De doelstelling is natuurlijk om de auto weer zo netjes mogelijk te krijgen.
Een aantal zaken die ik zal moeten aanpakken:
1. Swirls over de gehele auto
2. Steenslag voorkant (waarschijnlijk alleen op te lossen door spuitwerk)
3. Een nare vreetplek op 1 van de koplampen, waarschijnlijk door langdurige aanwezigheid van vogelpoep.
4. Compleet cleanen en voeden van de leren bekleding (heb hier al een set voor van BMW zelf).
Geheel terecht werd mij gevraagd me alsnog even voor te stellen dus bij deze.
Ik ben Johan, 32 jaar en rijd sinds begin vorig jaar een E90 330d (Sapphire zwart metallic) automaat uit 2006.
Ik ben dan ook via e90forum op dit forum terecht gekomen.
De auto is bij de vorige eigenaar duidelijk veel in de wasstraat geweest want in de zon is het een swirldrama van jewelste.
Ik heb helaas even geen foto's want ik was van plan de auto fraai op de foto te zetten zodra deze weer helemaal piekfijn in orde is.
De doelstelling is natuurlijk om de auto weer zo netjes mogelijk te krijgen.
Een aantal zaken die ik zal moeten aanpakken:
1. Swirls over de gehele auto
2. Steenslag voorkant (waarschijnlijk alleen op te lossen door spuitwerk)
3. Een nare vreetplek op 1 van de koplampen, waarschijnlijk door langdurige aanwezigheid van vogelpoep.
4. Compleet cleanen en voeden van de leren bekleding (heb hier al een set voor van BMW zelf).