• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen

Acidfever

Detailing rookie
9 mei 2011
10
0
Aso als ik ben heb ik eerst een topic geplaatst alvorens ik me voorstelde. ,^^
Geheel terecht werd mij gevraagd me alsnog even voor te stellen dus bij deze.

Ik ben Johan, 32 jaar en rijd sinds begin vorig jaar een E90 330d (Sapphire zwart metallic) automaat uit 2006.
Ik ben dan ook via e90forum op dit forum terecht gekomen.

De auto is bij de vorige eigenaar duidelijk veel in de wasstraat geweest want in de zon is het een swirldrama van jewelste.
Ik heb helaas even geen foto's want ik was van plan de auto fraai op de foto te zetten zodra deze weer helemaal piekfijn in orde is.

De doelstelling is natuurlijk om de auto weer zo netjes mogelijk te krijgen.

Een aantal zaken die ik zal moeten aanpakken:

1. Swirls over de gehele auto
2. Steenslag voorkant (waarschijnlijk alleen op te lossen door spuitwerk)
3. Een nare vreetplek op 1 van de koplampen, waarschijnlijk door langdurige aanwezigheid van vogelpoep.
4. Compleet cleanen en voeden van de leren bekleding (heb hier al een set voor van BMW zelf).

Welkom Johan! :-)^

Het was geen verwijt hoor, je hebt je tenminste goed ingelezen. dus je was beter op weg dan andere.

ik lees dat je een BMW hebt, daar ga je handmatig helaas weinig resultaat op boeken.
ik raad je aan te kijken naar een DAP setje icm de monello polijstmiddelen.
dan gaat dat helemaal goed komen ;-).

de steenslag kun je wel weg krijgen maar dat word een helse klus bij meer dan 10 stipjes.

de vreetplek op het kunstof krijg waarschijnlijk nog wel mooi (of in ieder geval beter dan nu)

veel plezier op het forum en met detailen :)

Bartezzz zei:
Welkom Johan! :-)^

Het was geen verwijt hoor, je hebt je tenminste goed ingelezen. dus je was beter op weg dan andere.

ik lees dat je een BMW hebt, daar ga je handmatig helaas weinig resultaat op boeken.
ik raad je aan te kijken naar een DAP setje icm de monello polijstmiddelen.
dan gaat dat helemaal goed komen ;-).

de steenslag kun je wel weg krijgen maar dat word een helse klus bij meer dan 10 stipjes.

de vreetplek op het kunstof krijg waarschijnlijk nog wel mooi (of in ieder geval beter dan nu)

veel plezier op het forum en met detailen :)

Ok, BMW gebruikt dus een "moderne" lak waar je in mijn andere post op doelde?
Ik doe het liever meteen goed dan dat het na een flinke investering toch tegenvalt dus dan maar iets meer geld uitgeven aanvankelijk. Zelfs het aanvankelijk laten "restaureren" van de auto waarna ik hem zelf kan bijhouden kan een mogelijkheid zijn wat mij betreft, het gaat om het resultaat.

Ik heb overigens nog even snel 2 foto's gemaakt van de toestand van de lak op mijn auto.

Hallo,
Welkom hier (2 foto's???? ik kan ze niet vinden of mijn bril staat verkeerd:lol )
Veel succes met de produkten op /in de wagen!!
Danny