• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen

partyconcepts

Detailing rookie
5 aug 2011
53
0
hoi Allemaal,

Ik kwam dit forum tegen via het VW passat forum.
Het ziet er zeer overzichtelijk uit en er staat zeer nuttige info op. Alvast Thx daarvoor.

Effe voor stellen
Mijn naam is Pascal ben 34 woonachtig in zuid limburg. Ik doe al van alles in de autotechniek waaronder reparatie, uitlezen en storing zoeken.
Maar ben me nu aan het richten op detailing..Wellicht dat ik er iets professioneel mee wil gaan doen.

Ik gebruik nu veel producten van system F maar na het lezen van het forum is er veel meer te doen om een lak schoon te krijgen en te onderhouden.
Er is meer dan wassen en waxen alleen. Dus mijn huidige manier van wassen en en onderhouden wil ik dan ook compleet geen veranderen

De planning is dat onze Passat 3C variant (deep black metallic) highline bwj 2006 een grondige beurt krijgt en het golfje 3 (met een lekker vervallen wijnrode kleur) een een goede detailing krijgt.
Hopelijk kan ik mbv dit forum dit bereiken[/size][/size]
Mijn plan is om voor beide soorten lak een goed stappen plan te maken met de juiste producten. Dit wel allemaal handmatig zonder machine @!@!! ( dat ding van de praxis had ik al na 1 keer in de container gegooid!!)
En de mensen hier vragen of ik na al het lezen de goede keuze heb gemaakt.
Het resultaat zal dan ook in het forum te zien zijn !@!!
Tot in het forum

groetjes

Pascal

Hallo,

Welkom hier en kom maar op met die "plannen" voor de auto's (kunnen we je gelijk gek maken van wat er allemaal niet opstaat:lol )

Danny

De lijst met plannen en benodigdheden komt er aan !! zodat men eens hierop kan schieten of ik het allemaal goed begrepen heb !!!!

hier de link naar mijn lijst in het forum project

En hieronder staan de 2 uitdagingen !!

Aan welke zou ik eerst beginnen???

passat.webp

Of deze

golf.webp