• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstelrondje: Rapido

Rapido

Detailing rookie
4 jun 2009
28
0
Hallo,

Snuffel al een aardig tijdje rond hier, en al enorm veel nuttige info opgeslurpt, met als gevolg dat Carclean met steeds grotere regelmaat bestellingen binnen krijgt van mij :eyes:
Waarvoor ik ze gelijk wil complimenteren met de snelle service en het advies :)^ :)^ en de :kado tjes :party:
Vandaag ook nog eens voor volgende week een afspraak gemaakt om een DAP + materialen op te halen, en ter gelijkertijd wat tips mee te krijgen!! :rules

Afijn iets over mezelf;

37 jaar, getrouwd, prachtige dochter van vier jaar, en een grote loebas van een Rottweiler van 7.
Beroeps ambulance chauffeur sinds vier jaar, daarvoor 13jaar rij-instructeur geweest met als laatste les auto een Seat Toledo tdi.
Aangezien de diesel niet echt meer tot zijn recht kwam qua kilometrage, de stoute schoenen weer aangetrokken en terug naar het merk waar ik altijd verliefd op ben gebleven.
Sinds December vorig jaar in ons bezit een schitterende Alfa Romeo 156 2.5V6 SW van het bouwjaar 2004 met slechts 80.000km.
Maar foto's zeggen meer als woorden duszzz ;

Canon185.jpg


Ixuswindows7206.jpg


Ixuswindows7208.jpg


Ixuswindows7211.jpg


Ixuswindows7214.jpg


Canon191.jpg
 
Welkom! Ik verwacht toch zeker wel een zeer uitgebreide show off van de motorruimte :D . Die 6 buizen moeten glimmen dat je ogen er pijn van. Oh, en doe er dan gelijk een geluidje bij :grinning: .
 
DKBM zei:
Welkom! Ik verwacht toch zeker wel een zeer uitgebreide show off van de motorruimte :D . Die 6 buizen moeten glimmen dat je ogen er pijn van. Oh, en doe er dan gelijk een geluidje bij :grinning: .


Zijn reeds opgefrist de buisjes, nog niet helemaal naar het zin, maar daarvoor moet ik ze demonteren.:-"