• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstelrondje

H-J

Detailing rookie
16 jan 2015
6
0
Beste Leden,

Ik lees al een tijdje mee, maar heb me vandaag maar eens aangemeld. Thuis een paar BMW's, die een goede behandeling altijd verdienen natuurlijk:)
Hoop dat ik veel van jullie al kan leren

Een oude 3(e46) Orientblauw, hier is het mooiste wel vanaf;).... deze is een paar jaar geleden bij een bedrijf 'gepolijst', maar volgens mij hebben ze alleen een opvul-product(filler heet dat toch?) gebruikt. De krassen en swirls kwamen na verloop van tijd allemaal weer terug, al was het in mindere mate.
De lease-auto van Pa is een 5(F11), imperialblauw. Deze wordt binnenkort vervangen zoals te lezen is in een ander draadje(semi-permanente lakbehandeling), en er staat nog een 3(e91) op de stoep. Deze in de kleur Space Grau, ideale kleur. Je ziet er niks op, er zit ook bijna niks op, en met alleen wassen en waxen is al een erg mooi resultaat te behalen.
Foto's komen nog wel, maar dan moeten ze wel even schoon zijn natuurlijk:)

welkom op het forum
veel poets plezier met je BMW's
zal graag wat foto's willen zien van je collectie