• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstelrondje

CarFreak

Detailing trainee
28 apr 2020
10
48
Hallo forumleden!

Laatst kwam ik via YouTube filmpjes op het detailen van auto's. Dit vond ik erg interessant en ben meteen gaan rondneuzen op het internet.
Toen kwam ik terecht op dit forum en raakte al bijna meteen verslaafd aan het lezen van alle berichten, erg leuk! :)

Nu heb ik voor mijzelf al een aardig lijstje samengesteld voor het wassen, glazen en waxen van mijn auto. Dit is een Volkswagen Golf VI uit 2010 in het donkerblauw.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik wel altijd iemand was die door de 'krasstraat' reed waardoor de auto vol met krassen en swirls zit, maar beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald. Nu hoop ik dat de glaze dit op kan vullen, aangezien ik al op best een bedrag uitkom zonder de polijstmachine.

Ik kijk uit naar het lezen van jullie berichten en zal af en toe ook een vraag stellen, daarvoor zit ik denk ik helemaal goed op dit forum!
 
  • Leuk
Reactions: PA27506
Verslaafd aan het lezen van berichten is gelukkig een goedkope verslaving, maar deze slaat snel om in een koopverslaving :laughing:
Welkom hier en veel leesplezier.
 
Welkom Carfreek
En ik zal je vast waarschuwen dat je lijstje alleen maar langer wordt :D
Gewoon omdat je steeds betere resultaten wilt bereiken