• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Vraag omtrend poetsspullen

patrick343

Detailing rookie
14 mei 2016
2
2
32
haarlem
Goedendag, ik wil middelen gaan gebruiken om mijn auto te poetsen en eventueel andere auto's en ook andere kleuren nu heb ik me oog laten vallen op
Turtlewax all metal polish en commadant 5 voor krassen
4dce932fdc21283af912ed066d55d299.webp

nou is mijn vraag zijn deze middelen allround of is het niet verstandig te gebruiken.

Ik heb zelf goud/grijs achtige kleur auto

Thnx alvasy

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

Ik heb zelf geen ervaring met Commandant 5, maar het is hier op het forum al meerdere malen omschreven als 'vloeibaar schuurpapier', dus ik ben ook niet van plan het ooit te gaan gebruiken op lakwerk.

Daarnaast vind ik je vraag erg kort, en roept het bij mij alleen maar meer vragen op.

Wat heb je verder voor spullen om aan de slag te gaan? Heb je je ingelezen/ingekeken hier op het forum, andere fora en wellicht YouTube? Met welke pads/machines ga je deze producten verwerken? Wat gebruik je als voorbereiding?

De link van @Soepergrover is in elk geval goed om te lezen.

Wou het beginnen met de hand te poetsen en wou qua materialen beginnen met goedkopere materialen en later over stappen rii mequair etx

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

Lees even het stappenplan aandachtig door, als je dan nog vragen hebt dan horen we het wel.

Zoekfunctie is trouwens ook erg handig om te gebruiken.

Succes :).