• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

vraag over de dap500

bloemie

Detailing addict
14 feb 2010
176
62
51
anna paulowna
ik moet de dap nog steeds gebruiken (ligt al klaar) maar nu is mijn vraag laat je de machine zonder druk uit te oefenen zijn werk doen ,of gebruik je enige druk op de schijf
 
De DAP gebruik je met lichte met lichte druk.
Gewicht van de DAP en eventueel waar nodig de machine iets harder op de lak drukken.
 
M.a.w. Laat voor 90% de machine gewoon het werk doen, de overige 10% is een beetje het padje aandrukken zoals Bart aangeeft
 
Ze zeggen wel eens dat zwart een mooie kleur is om mee te werken, maar projecten zoals jij aangeeft zijn de kersen op den taart >>> 200% verbetering ;)
 
alles met deze auto doet is een verbetering ,zal wel eens kijken of we er een foto van kunnen maken

als je hem ziet jeuken je handen om aan de slag te gaan.
 
inmiddels de dap 500 gebruikt om mijn bedrijfswagen ,ik kan net anders zeggen had die machine veel eerder moeten kopen machtig mooie machine.

alleen had ik van de pb ssr2.5 meer verwacht ,okee de kleur was wit mogelijk ligt het daar aan dat ik niet lekker die glans er in krijg.
 
bloemie zei:
inmiddels de dap 500 gebruikt om mijn bedrijfswagen ,ik kan net anders zeggen had die machine veel eerder moeten kopen machtig mooie machine.

alleen had ik van de pb ssr2.5 meer verwacht ,okee de kleur was wit mogelijk ligt het daar aan dat ik niet lekker die glans er in krijg.

Welke producten heb je na de ssr2.5 gebruikt dan? Want de ssr2.5 maakt het ook niet glanzend...
 
na de ssr2.5 met oranje pad ,daarna ssr1 met een witte pad. op stand 5

daarna Meguiars Deep Crystal Polish met een hand pad ,daarna Meguiars Gold Class Clear Coat Liquid Car Wax met een zwarte pad om stand 2 a 3 en mt de hand uitpoetsen na kuren.

nu gebied mijn de eerlijkheid te zeggen dat de casablanca wit van deze opel nooit echt een hoogglans heeft gehad ,maar ik ben tevreden (en de baas ook).

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Laatst bewerkt door een moderator: