• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Vraagje over spoorverbreders

ik had ook een keer spacers van H&R die bleken te trillen op mijn auto. Ze moeten echt autospecifiek zijn, dus niet alleen op basis van hetzelfde artikelnummer, maar echt op de merk en type auto. Ik had ze voor een Mercedes besteld en ik kreeg ze van Audi (wat alleen op de verpakking stond), wel precies zelfde asmaat en artikelnummer, maar ze bleken toch trillingen te veroorzaken!

Ze waren opgestuurd omdat ze van Mercedes niet op voorraad waren en de tuningshop dacht dat ze ook geschikt waren voor mijn auto door hetzelfde artikelnummer....

later door autospecifieke vervangen en zero problemen..... wel beetje zweverig weggedrag op hoge snelheden >160 misschien moet ik de auto uitlijnen maar kan ook aan de banden liggen omdat ik de runflats heb vervangen door normale banden
 
Vraagje,kan iemand mij helpen,ik krijg mijn spoorverbreders 30mm niet los op mercedes x class,moeten er vantussen voor de autokeuring in België. De moeren zitten in de gaten(smalle gaten in diameter voor dikke dop)en zitten muurvast,al dop van facom kapot in de garage.Ook al opgewarmt...??????
 
@Quantoxx dat had ik inderdaad ook gelezen. Het gaat vooral om hoe je verwarmd. Dit had ik beter kunnen toelichten.

Als je de bout opwarmt gebruik dan bij voorkeur een acetyleen brander. Ik verwacht dat je wielbouten bedoelt i.p.v. moer aangezien de x klasse bouten gebruikt. Probeer de bout snel warm te krijgen zonder dat je de velg beschadigt en houdt het zo kort mogelijk zodat niet de naaf warm wordt want dan heb je niks meer aan het warm maken.
 
Misschien een raar antwoord. Maar kun je hem niet los tikken met een hamer? Zodat hij iets vrij komt?
Ik heb verder geen ervaring met spoorverbreders hoor.
 
Heb de mijne onder de M3 los moeten slaan, daarna weggegooid en nieuwe besteld.