Je plaatst zelf die foto, niet omdat je verwacht dat we hem in concoursstaat vinden lijkt me. Het inkomen van je schoonmoeder doet niet ter zake, schoon en netjes op je auto zijn is geen inkomenskwestie.Xizer zei:Het is puur een vervoermiddel voor een alleenstaande moeder met 2 thuiswonende kinderen die moet rondkomen met een stuk minder als meneer modaal. Of het een ragbak is of niet, hij brengt haar wel nog altijd van A naar B.
ladybug zei:Je plaatst zelf die foto, niet omdat je verwacht dat we hem in concoursstaat vinden lijkt me. Het inkomen van je schoonmoeder doet niet ter zake, schoon en netjes op je auto zijn is geen inkomenskwestie.
Maar als je je beledigd voelt door de opmerking ragbak, mijn excuses dan. Zo noem ik m'n eigen auto ook wel eens trouwens.
Paultjuh zei:net zolang schuren totdat je metaal ziet
dan telkens fijner schuurpapier gebruiken en als laatste gaan polijsten
glimt die letterlijk en figuurlijk weer als een spiegeltje
wel regelmatig bij houden
Juist! Maar ben blij dat ik je niet beledigd heb. Eind goed, al goed :jaXizer zei:Het zal waarschijnlijk niet zo bedoeld zijn maar je kwam nogal minachtend over met je reply.
.........
Ik voel me overigens niet beledigd. Je zou de eerste zijn die mij mezelf 'virtueel beledigd' laat voelen.
Sven S8 zei:Of anders even de schuurmachine erover en wat matzwart of legergroen met een roller er overheen.