wilde paar vragen stellen over de poorboy's spullen voor mijn vw lak black magic pareleffect.
was mijn auto altijd met een spons tot ik meguiars tegen kwam ging een wereld voor mij open.
nu zijn er lichte was krasjes (swirls), deze wilde ik wegwerken met deze producten.
heb al verschillende topics doorgelezen maar kan niet echt alles vinden.
ik gebruik nu tech wax 2.0, maar wil toch iets meer proberen en kwam bij deze spullen terecht.
Black hole
EX-P
Natty's liquid wax blue
hier over heb ik een paar vragen. alles wil ik via hand pad doen.
hoe moet je blackhole verwerken? ( goed inwerken tot het gaat glansen ?)
ex-p een lange droog tijd nodig voordat natty's blue erop kan ?
alle plastic onderdelen en rubbers afplakken voor wit uitslaan?
met de nxt 2.0 pakte ik alles mee chroom en koplampen en achterlichten kan dit ook met deze spullen?
is dit een goede combo? of kan ik beter ex-p laten vervallen en gelijk dodo juice purple haze pro eropzetten of natty's blue.
was mijn auto altijd met een spons tot ik meguiars tegen kwam ging een wereld voor mij open.
nu zijn er lichte was krasjes (swirls), deze wilde ik wegwerken met deze producten.
heb al verschillende topics doorgelezen maar kan niet echt alles vinden.
ik gebruik nu tech wax 2.0, maar wil toch iets meer proberen en kwam bij deze spullen terecht.
Black hole
EX-P
Natty's liquid wax blue
hier over heb ik een paar vragen. alles wil ik via hand pad doen.
hoe moet je blackhole verwerken? ( goed inwerken tot het gaat glansen ?)
ex-p een lange droog tijd nodig voordat natty's blue erop kan ?
alle plastic onderdelen en rubbers afplakken voor wit uitslaan?
met de nxt 2.0 pakte ik alles mee chroom en koplampen en achterlichten kan dit ook met deze spullen?
is dit een goede combo? of kan ik beter ex-p laten vervallen en gelijk dodo juice purple haze pro eropzetten of natty's blue.