• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Vuile wagen

Creftna

Detailing trainee
2 mrt 2017
34
30
36
Kortrijk (zuid-West-Vlaanderen)
Dag forumleden,

Volgende situatie: Auto heeft twee weken geleden een nieuwe waxlaag gekregen, daarna een weekendje weg en de auto is goed vervuild. Is onderstaand product goed om met een drukspuit aan te brengen, te laten inwerken en af te spuiten met hoge druk, zonder de wax al teveel aan te tasten? Of is dit agressief?

https://www.carclean.com/nl/product/Valet_Pro/Advanced_Neutral_Snow_Foam_1000ml_102372

Ik dank jullie voor het advies.

Mvg Jeroen

Jazeker. Heb dit product ook altijd als TFR gebruikt. Als je zekerheid wilt dat je wax laag niet word aangetast kan je de verhouding 1:30 gebruiken. Ik heb zelf altijd 1:20 gedaan en ging altijd goed. Ook kwa reiniging. Weet dus niet hoe goed de 1:30 vergouding het vuil losweekt.

• Leuk
Reacties: Creftna
Jazeker. Heb dit product ook altijd als TFR gebruikt. Als je zekerheid wilt dat je wax laag niet word aangetast kan je de verhouding 1:30 gebruiken. Ik heb zelf altijd 1:20 gedaan en ging altijd goed. Ook kwa reiniging. Weet dus niet hoe goed de 1:30 vergouding het vuil losweekt.

Oké super, staat ook al in mijn winkelmand. Wat bedoel je met TFR? Ik ga eens starten met die 1:30 en dan verhogen. Wou even horen of nog iemand hiermee ervaring had en/of suggesties voor andere producten.