• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

VW polo bluemotion MY 2010

emiel10

Detailing guru
21 sep 2010
1.469
170
Vorige week een hele dikke polo bluemotion op bezoek gehad, nog een jonge auto die goed onderhouden was, niet een keer door de krasstraat geweest en dat was te merken ook, swirls minimaal aanwezig en ook minimaal krassen. Evengoed was de lak wat stroef.

Eerst eens de auto grondig gewassen met apc en de wielkasten met flink wat apc en een spons/kwast gereinigd, hierna met action cockpitspray ingespoten voor een mooie zwarte look, werkt nog altijd perfect dat spul ,^^

Daarna verder de auto geinspecteerd, hier en daar een wat diepere krassen maar verder netjes. De auto eerst gekleid met de mothers klei en detailspray.

Hierna afgenomen en eerst een testspot gemaakt, de dap500 met witte pad en mezzo voldeed al, hierna afgebouwd met finale op groen.

De wat diepere krassen eerst behandeld met een oranje pad en mezzo, na 2/3 hits ook verdwenen:

voor:
d95ddd6b.jpg


na:
944f3bdc.jpg


voor:
8d27ec3d.jpg


na (vanuit een andere hoek)
c3ad3314.jpg


De wielen helemaal schoongemaakt en in de wheelwax gezet en de banden in de PERL 1:1 met het handige kleine sprayertje wat ik cadeau kreeg bij mijn laatste bestelling, kan ik de grote verpakking gebruiken om de kleine bij te vullen, erg handig:

Velg voor het poetsen:
db5560df.jpg

en na:
9d8b83c4.jpg


P1050380.jpg


P1050384.jpg


en na het polijsten in de sealant/glaze gezet en hierna met de mothers FX wax afgetopt :heart_eyes: :heart_eyes:

P1050389.jpg


P1050386.jpg


P1050379.jpg


P1050393.jpg


P1050378.jpg


P1050392.jpg


Op mijn eigen auto na wat dit hem voor dit jaar denk ik...
 
Mark1986 zei:
Alleen die trekhaak, is die bewust ergens voor?
Tsja, waar is een trekhaak voor. Je kan er een aanhanger aan hangen, of een fietsendrager op zetten. Een vouwwagen/kleine caravan...:weetniet

Mooie showoff van een mooie Polo, ziet er weer strak uit. :ja
 
addy zei:
Tsja, waar is een trekhaak voor. Je kan er een aanhanger aan hangen, of een fietsendrager op zetten. Een vouwwagen/kleine caravan...:weetniet

Mooie showoff van een mooie Polo, ziet er weer strak uit. :ja
Of hij dient ook wel eens als afschrikmiddel.
Parkeren ze hun auto ten minste niet TEGEN je bumper.....
 
En voor je eigen (vrouw) makkelijk bij het inparkeren. :D

Nu maar weer on-topic, sorry emiel.
 
Bijzonder mooie Polo en een schitterend resultaat! Is toch leuker werken als je weet dat het voor een liefhebber is..

Goed ook dat je de binnenzijde van de velgen netjes hebt kunnen krijgen, door de combinatie van grote, open velgen met kleine remmetjes kijk je nogal 'in' de velgen. :D
 
erg netjes! mooie wagen ook.

trouwens, mothers fx wax zitten toch cleaners in? tenminste 2 jaar geleden nog wel