• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

VW polo bluemotion MY 2010

Wou dat de Polo van m'n ouders er zo uit zag, echt heel mooie velgen zeker icm de verlaging!

Bovendien mag het resultaat van je werk er zijn Emiel!
 
Oh man he wat een mooie auto zo!:)^
Zo te zien zelfs de gele knipperlampjes voor zelfs vervangen voor silvision's.
Helemaal mijn smaak.

Zou alleen de kentekenplaathouder achter vervangen voor een blanco exemplaar.( €2,- Brezan)
 
Zeer strakke polo!
Wat voor maat wielen ligt daar onder?j en et waarde?
En Hoeveel cm is hij na moederaarde gezakt?
 
Wouter B zei:
De schijf inclusief klauw past heel krap in een 15" velg ,^^


Dat valt dan nog mee. Maar die remschijf in een 18'' velg lijkt dan gewoon heel erg klein, de verhouding is dan een beetje zoek (net als het comfort:D ).

Wel mooie velgen trouwens!
 
Mooie strakke detail Emiel.........welk merk wielen is dit OEM VW of ?

Heb even gezocht, hetzijn RSS wielen, origineel gemonteerd onder Audi TT prachtig !!! Die komen ook op de toekomstige auto.........) En deze gaan het worden: (The Black Edition onder een witte Qashqai)

TT%20RS%20Black.jpg
 
schitterend resultaat, die polo's zien er steeds beter uit, wel niet makkelijk om die wielkasten te reinigen denk ik :roll
 
Phattephreak zei:
Heb jij enig idee wat voor verlaging onder deze Polo zit?

De 'eibach pro-street s' ;)

Niet dat ik dat uit mijn hoofd weet hoor, maar ik herkende de dikke Bluemotion uit het mypolo.nl forum als die van member 'Ger': http://mypolo.nl/viewtopic.php?f=41&t=1105
 
dankje, jij woont voor mij inderdaad het veer over, en dan rechtsaf, of via kessel het veer over dan ben ik er...