• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Vw Variantje

tamer

Detailing guru
4 jan 2009
3.362
193
42
Utrecht
Nou, zoals jullie al weten heb ik na iets van 6 jaar een andere auto gekocht.
Het is uiteindelijk een golf 7 1.6 tdi variant geworden. Doel was een variant met r-line pakket, helaas door omstandigheden niet gelukt. Het is uiteindelijk een highline geworden. Op zich tevreden mee, meeste wat voor mij een pre was zit hier ook op, al zal het een en ander nog wel gedaan moeten worden om de auto naar mijn smaak te krijgen. Dus helaas toch nog kosten :p

Even wat random pics hoe die er nu bij staat...
20200515_204934.jpg
20200515_204917.jpg
20200515_204905.jpg
20200515_210725.jpg
20200515_205031.jpg
20200515_205100.jpg


Ik wil proberen om in dit topic alles bij te houden wat betreft detailing en de upgrades die zullen worden uitgevoerd. Sommige dingen zullen bij dit type niet haalbaar zijn helaas.
Mochten jullie nog ideetjes hebben hoor ik dat graag. Ik heb voor mij zelf al deels een to do list en drie keer raden wat op plaats 1 staat :p
 
Mooie vooruitgang Tamer!
Auto ziet er al vrij netjes uit zo op de foto's.

Alleen vraag ik me wel af. Het is een Highline. Maar geen Led koplampen? Of bestaat dat niet bij de golf 7?
Sorry. Ben een leek kwa VW betreft
 
  • Leuk
Reactions: tamer
Thx mannen,

@David en @Ric325i ik twijfel nog wel over welke velgen ik er onder ga zetten. Sws 19 inch, alleen dit misschien toch de oem look? Bbs betekent voor mij toch vaak ook een schroefset en een remupgrade voor het totaalplaatje en weet nog niet of ik dat allemaal ga doen.

@Cordoba haha, ja een oldskool auto is altijd cool he, het is dat ik er geen tijd en ruimte voor heb anders had er een golf 1 of 2 bij gestaan ;)

@RoyR xenon lampen zijn niet per definitie op een highline uitgebracht, ook niet bij een auto met r pakket. Is elke keer verschillend als optie ;)

@Kees-sw die liggen al klaar :)

@IceT ik volg de ontwikkelingen, maar ik ben echt een dieselman ondanks alles :)

Maar de eerste prio is toch die trekhaak er af halen jongens, man wat heb ik daar een hekel aan :p
 
  • Leuk
Reactions: nova_niek en RoyR
Maar de eerste prio is toch die trekhaak er af halen jongens, man wat heb ik daar een hekel aan :p

Beetje off topic: dit vind ik mooi aan de Škoda Superb station, daar zit een inklapbare trekhaak onder. Kennelijk is die bij een Golf VII variant niet afneembaar of inklapbaar?
 
  • Leuk
Reactions: tamer
@nova_niek Helaas bij mijn auto niet afneembaar, althans de bumper zal er van af moeten om het te demonteren wat ik begreep. Bij andere modellen kunnen ze er gewoon van af.