• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 22.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, PayPal, Credit Card, Mister Cash

Vw Variantje

tamer

Detailing guru
4 jan 2009
2.831
193
39
Utrecht
@nickotje haha, ik zal even kijken of ze origineel zijn als de auto op de staat, houd er wel rekening mee dat ze niet in nieuwstaat zijn ;)

@Quantoxx ik ben wel tevreden met de tiregel van gyeon, ik heb gister ook maar 1 laag aangebracht en niet uitgevreven. Zoals bij vele producten zit het verschil maar in kleine details denk ik...

@The Joy Of Detailing zo dacht ik er precies over, geen rustig even kijken en deel voor deel kijken wat er verbeterd kan worden. Volgende stap is even stofzuigen en kijken naar het intereur. Ik heb al wat slijtageplekjes gezien en wat krasjes op de zwart gelakte delen ook. En zo hoop ik bezig te kunnen blijven in de toekomst :p

tamer

Detailing guru
4 jan 2009
2.831
193
39
Utrecht
Klopt @Timm de vorige eigenaar heeft dat geregeld, maar na een aantal weekjes mis ik mn oude paardjes wel;) het is even wennen een stapje terug.