• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Vw Variantje

@nickotje haha, ik zal even kijken of ze origineel zijn als de auto op de staat, houd er wel rekening mee dat ze niet in nieuwstaat zijn ;)

@Quantoxx ik ben wel tevreden met de tiregel van gyeon, ik heb gister ook maar 1 laag aangebracht en niet uitgevreven. Zoals bij vele producten zit het verschil maar in kleine details denk ik...

@The Joy Of Detailing zo dacht ik er precies over, geen rustig even kijken en deel voor deel kijken wat er verbeterd kan worden. Volgende stap is even stofzuigen en kijken naar het intereur. Ik heb al wat slijtageplekjes gezien en wat krasjes op de zwart gelakte delen ook. En zo hoop ik bezig te kunnen blijven in de toekomst :p
 
Waarom houden die krengen geen 1.5 meter afstand :joy:
20200530_065959.jpg

Binnenkort nog een leuke upgrade. Gister wat spul naar de spuiter gebrachto_O
 
Klopt @Timm de vorige eigenaar heeft dat geregeld, maar na een aantal weekjes mis ik mn oude paardjes wel;) het is even wennen een stapje terug.
 
Net op het moment dat je denkt een beetje geld over te hebben voor leuke dingen voor de auto, krijg je de rekening voor de grote beurt... 650 euro lichter o_O

Alle filters en olie vervangen, ook bakolie, remvloeistof en airco ververst en alle reinigende producten er doorheen laten gooien. Voor de rest even na laten kijken, van onder zag het er ook goed uit volgens mn maatje. Remmen kunnen nog een lange tijd mee, waar ik eigenlijk van baal een beetje. Even een investering geweest wat moest, maar nu zit ik wel in een lekker frisse auto ;)

Zodra ik tijd heb wil ik eerst eens aan het interieur beginnen, even de vloer en matjes met een extractor en natuurlijk het kunststof en leder ook gelijk meepakken. Zal wel weer een volle dag innemen...
 
That's life, Tamer. :p Wanneer je een meevallertje krijgt, doet de domper zich al snel voor.

Maar... Ook lekker om te horen dat er waarschijnlijk niks mee aan de hand zal zijn in de toekomst? Als je kameraad-met-kennis er een goed gevoel bij krijgt, dat is toch een lekker gegeven, vind ik altijd.
 
  • Leuk
Reactions: tamer
Haha ja is ook zo Q, ik vind het zelf gewoon fijn dat ik bij aankoop van een auto direct al een grote beurt uitvoer, ongeacht het al gedaan is eventueel door de vorige eigenaar. Met auto's moet je geluk hebben zoals je het zelf ook weet. Wel pech dat het aankomende tijd slecht weer is, ik sta te popelen om te detailen haha.
 
Door drukte pas vandaag weer wat aan de auto kunnen doen. Had nog een set sideskirts liggen die ik laatst had laten spuiten. Vandaag maar gemonteerd, oogt iets voller naar mijn mening en je ziet de structuur van de dorpel niet meer gelukkig ;)
Voor:
20200627_112739.jpg

Na:
20200627_124643.jpg

Niet de meest perfecte foto's, maar het verschil is duidelijk denk ik :p
En nog van een kameraad een set set eibach veren overgenomen, hij wilde toch weer een schroefset.
20200627_125726.jpg

Ben benieuwd hoe het dit zal uitpakken, ben normaal gewend om op een schroefset te rijden dus hoop dat het niet al te veel zal tegenvallen.
 
Nette update(s) @tamer :cool: Tja zo laag en stug als een schroefset zal je auto niet worden met deze veren, maar heb ze er nu zelf een week onder zitten en ze vallen mij niks tegen, je hebt toch de lage looks maar niet het gestuiter of het gedonder dat je een drempel niet over komt;) Had onder mijn 2 vorige Astra's ook schroefsets zitten
 
@Quantoxx klopt als een bus, dat was ook de insteek :p

@Ries klopt, dan weet je precies wat ik bedoel ;) ik ben zelf al wel weer gewend om weer 'normaal' te rijden. Alleen hoe lager de auto hoe mooier de velg naar voren komt, en aangezien dat mijn fetish is ben ik wel benieuwd. Het gaat me meer om de voorkant hoe laag die valt, want voor de achterkant heb ik stelpotjes meegekregen dus krijg de auto wel gelijk sws ;)
 
  • Leuk
Reactions: Ries