• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

VWBora (zwart) wetsanden en polijsten.

Bora v5

Detailing rookie
3 jan 2014
3
0
Goedendag,

De reden waarom ik deze topic open, is vanwege dat er afgelopen week 2 lange krassen zijn aangebracht aan de auto aan beide kanten, gelukkig is de motorkap en achterklep onbekrast gebleven.
Deze krassen zijn licht door de lak tot grondlak met verschillende dieptes. Deze heb ik bewerkt met een lakstift die op kleurcode is gemengd, en vandaag weer eens bewerkt met de lakstift.

Laatst heb ik gezien op forum.Carclean.com dat zo'n kras het beste ongedaan te maken is d.m.v. wetsanden en goed polijsten.
Link van Topic/
https://forum.Carclean.com/cc_postst3690/How-To-diepe-en-lange-kras-wegwerken-auto-gekeyed.aspx

(Het zijn soortgelijke krassen als de voorbeeld in de topic)

Iemand een voorstel?

Alvast bedankt,

Gr,

VW Bora V5

Welkom. Lees eerst de forumregels even door en dan met name regel 10 ;-)
Forumregels

Je bent zelf al een eind op weg en zou de kras zelf kunnen voorbewerken zoals in het door jou aangehaalde topic. Mogelijk kan een detailer bij jou uit de buurt je kunnen helpen met een DAP.

Een Dual Action Polisher, zeg maar een excentrische poetsmachine. Ga maar eens een avondje lezen op dit forum, dan gaat er een wereld voor je open....

leuk geprobeerd SLK, maar als er bij DAP geen belletje gaat rinkelen, dan denk ik ook niet bij 'excentrische poetsmachine' w^^w

Als mede-Roosendaler zou je hem natuurlijk ook kunnen aanbieden om te helpen.... :-"

Geen probleem w^^w , mijn excentrische of roterende poetsmachine staan te springen om hulp te verlenen. Ik heb echter geen wetsand spullen in huis...of ook maar enige ervaring ermee.