• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waar kan ik apc van meguairs profesional voor gebruiken?

Thony bijlstra

Detailing rookie
29 aug 2018
3
2
25
Drachten
Ik heb sins kort een gallon van apc van meguairs profesional gekocht nu dus de vraag waarvoor ik dat allemaal kan gebruiken was eerst meer bedoeld voor bekleding ik heb een sprayer met een verhouding 1-10 en 1 van 1-4 gemaakt
Wie kan me helpen
 
Welkom op het forum.
De 1:10 verdunning is goed te gebruiken voor het interieur - zowel voor kunststof (dashboard e.d.) als voor bekleding.
De 1:4 verdunning is beter voor "vettige" zaken aan het exterieur. Denk aan motorruimtes, deursponningen, wielkasten, banden...
(Daarnaast is het ook voor vele poetsklusjes in en om het huis te gebruiken) ;)
 
  • Leuk
Reactions: Thony bijlstra
Ik gebruik meestal de 1:10 verhouding . Ja je kan op zich emblemen schoonmaken ermee maar ik gebruik APC veelal voor plastic delen van de auto zowel interieur als exterieur:
Banden, raamrubbers ,motorruimte, dashboard ,grill in de bumper en weet ik wat nog meer.
In huis heb ik ook een fles in de keuken voor:
Aanrecht, tuinstoelen wat afnemen een beetje als allesreiniger.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Thony bijlstra