• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waar te poetsen en detailing in de winter?

Al kom je uit Groningen.
Mijn enige insteek is dat het me leuk lijkt met een paar mensen samen te frutten aan de autos. Kennis uitwisselen en vooral lol hbben.
Met zijn allen één auto of allen tegelijk. Maakt me niets uit. We moeten alleen de juiste ruimte vinden tegen zo weinig mogelijke kosten.
Gebak en thee en koffie kan ik regelen. Een ruimte ben ik mee bezig. Iedereen die een goede tip heeft, laat het horen.

Sharif78;346267 zei:
Kunnen we niet iets dergelijks ook opstarten in Venlo en omgeving! :lol

Ik werk in Venlo en hier heb ik al een poging gedaan om een loods die al jaren leeg ligt (voormnalige mercedes dealer:-" ) te contacteren.
Ik zou nog eens kunnen proberen?

Mooiste is een locatie waar we met zijn allen kunnen staan.
Maar goed, vind dat maar.
Ik heb er in ieder geval wel zin in.

Ik denk niet dat ze daar blij zijn als je de hele dag bezig ben...
Is een beetje te vergelijken met de meeting binnenkort in Kampen qua ruimte.
Alleen is die in Breda elke dag open dus je kan hier niet bv een besloten meeting organiseren.
Verder een mooie ruimte daar.

Wittereus;346275 zei:
Ik werk in Venlo en hier heb ik al een poging gedaan om een loods die al jaren leeg ligt (voormnalige mercedes dealer:-" ) te contacteren.
Ik zou nog eens kunnen proberen?

Bedoel je waar de voormalige EMA-lokatie waar nu De Zithoek in zit/zat ?

Ja, ik ben al een tijdje op zoek naar een plekje wat ik kan huren om te detailen.
Die EMA lokatie (als het die is tenminste), ligt zeker ideaal.
Combat Wash ligt op een steenworp afstand en daarna kunnen de auto's mooi daar verder behandeld worden. :)

Nou mensen,

Het wordt nog eens een druk topic, deze. Ik heb een volgende update:
Ik heb contact met vier mogelijkheden. Drie bedrijven vinden het een leuk idee. 1 privé persoon heeft ook nog ruimte te huur, die ga ik morgen bekijken. 2 bedrijven hebben een ruimte in Breda, een andere in zevenbergen en nog eentje in Oosterhout.
Prijzen variëren maar vallen best mee. Als we met een groepje komen zal ieder in totaal een bedrag tussen de 10 en 20 euro kwijt zijn. Ik denk dat dat acceptabel is?
Zodra ik alles op een rijtje heb, PM ik iedereen die zich aanmeldde. Dan kunnen we kijken waar de meeste interesse naar uitgaat en eens kijken of we een eerste datum kunnen prikken. Ik ben heel benieuwd maar ik denk dat het een leuke middag gaat worden. Ik ga er een beetje vanuit dat het een zaterdag wordt. Zoals gezegd, ik lever koffie en thee en gebak.
Uiteraard mogen anderen zich nog aanmelden.

Groetend,

Uw Geitekaas

Gun me nog even dit weekeinde. Ik zet alles op een lijstje en PM iedereen!
Echter, ik zoek wel gewoon verder:-)

Hier heb ik eventueel ook wel interesse in.

Ik woon zelf in Oosterhout, maar m'n Evo staat in Breda gestald!

Ben benieuwd naar wat meer info :D

@ Geitekaas, perfect werk geleverd op zo korte termijn. Mijn voorkeur gaat uit naar Breda en Zevenbergen. Ben benieuwd naar de details dus ik wacht je PM in spanning af.