• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waar te poetsen en detailing in de winter?

supernaus;351211 zei:
@Donnom, goed bezig man.
Ben erg benieuwd. Als we ook water hebben dan is het helemaal perfect.

Het zijn wasboxen, dus water genoeg. Alleen emmer met warm water vullen word iets moeilijker. Ik weet wel dat er een tankstation op mijn huis is 2 min rijden, en daar kan je warm water tappen. Dan kan ik eventueel jerrycans vullen met warm water. En deze meenemen voor de mensen. Ook is er een WC aanwezig daar. Maarja zoals ik al zei, ik hoop dat we ook stroom mogen gebruiken. Wassen en detaillen word geen probleem, dat mag in iedere wasstraat, maar als we ook stroom zouden hebben zijn we compleet :)
 
Dank en succes!
Wij zijn er bijna. Gaat wel gebeuren hier.
Zullen een fotootje plaatsen als we de eerste keer hebben gepoetst.
 
Geitekaas;351222 zei:
Dank en succes!
Wij zijn er bijna. Gaat wel gebeuren hier.
Zullen een fotootje plaatsen als we de eerste keer hebben gepoetst.

Hopelijk snel ;)
Herman de DAP ligt al klaar voor je :-"
 
Voor de mensen die graag willen detailen regio Limburg (Weert).

Van Der Weerden CarCleaning stelt zijn pand beschikbaar tegen een kleine vergoeding om de auto te kunnen detailen/overnachten van de auto.

[mod] Vast goed bedoeld, maar a.u.b. geen commerciële links; zie forumreglementen. [/mod]

Waar nodig ondersteuning bieden tijdens het detailen, eventuele faciliteiten zijn aanwezig zoals hogedrukreiniger.

Neem altijd even contact op voor beschikbaarheid qua ruimte.
Hier ga ik altijd heem voor mijn auto te doen.
 
Voorlopig is er nog niets. Gezever met een makelaar, waardoor op het laatste moment de boel is afgeblazen. ]-0
Maar we blijven stug doorzoeken. Er zijn wat ijzers in het vuur.
Zo hebben we een mooie ruimte in de buurt van Nieuwendijk kunnen vinden. Mochten er nog mensen uit de buurt geïnteresseerd zijn, laat het dan vooral weten.
 
Zoals jullie misschien dit gevolgd hebben:
De ruimte is klaar!
We wilden jullie de foto's niet onthouden...

IMG_9104_zps6a157b0b.jpg


IMG_9429_zps63fc445a.jpg


IMG_9285_zps1850b1d8.jpg


IMG_9595_zpsefeb38fb.jpg


IMG_9666_zps616daa1b.jpg


IMG_9612_zps87fb2aec.jpg
 
Het is een hele mooie ruimte geworden! En wat ik niet had verwacht is dat de verlichting boven verwachting goed is.
En genoeg ruimte om 2 auto's naast elkaar neer te zetten mocht het nodig zijn :-"

Super geregeld Herman