• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waar te poetsen en detailing in de winter?

Dank je voor het compliment! Leuk om te horen.
Ik stuur straks iedereen een PMmmetje. Laat horen als je dat vanmiddag nog niet gehad hebt.
Voor iedereen die geinteresseerd is, meld me of je erbij wilt zijn. Wij zijn bezig met het regelen maar ik denk dat we niet het forum te veel moeten vervuilen.

Groet van uw Geitekaas
 
Oetger;346362 zei:
FF offtopic hier:

Carpool omg. Breda anyone ? https://www.Carclean.com/clinic.aspx?id=90

Ik heb me ook ingeschreven, misschien gaan de blackpassatjes ook die kant uit. :D

@Geitekaas/Herman, goed bezig zeg. :)^
 
Mensen, leest uw PMmetjes af en toe:)
Ik heb van een paar mensen nog geen antwoord.

It's COLD out there! Ik verlang al weer naar de zomer......
 
Laat maar wat weten, ik ga even op de reservebank zolang afgezien van alle info dan/lokatie enz.
Breda is voor mij wel een beetje de max, is nog een leuk te doen voordat het weer een ver eind rijden is vanaf Hellevoet en in principe wil ik mijn auto wel weer eens onderhanden nemen, al die spullen staan maar en poetsen kan wel op prive terrein elders (-ouders huis) maar niet echt MET alle ruimte EN overdekt, met het natte weer de laatste tijd!
 
mainstreet;346252 zei:
Goed idee hoor. Ik speel zelf ook met de gedachte om een vriendenpoets clubje te starten in mijn regio nl. Den Haag en omgeving. Ben momenteel druk met zoeken naar locatie en heb er al een op het oog. Gaat om een ruimte van 6 bij 6 met water en stroom. Huurprijs is redelijk alleen het is nieuwbouw, moet dus nog gebouwd worden. Locatie Benthuizen.
Denk in navolging van jullie ook een groepsbuy achtige constructie hier te starten.
Veel succes en poetsplezier in Breda jullie.
Grtzzz Jim

En heb je al iets concreets beschikbaar? Heb ook wel interesse.
 
Wat leuk is dit als er clubjes gaan onstaan!
Doen hoor. Succes!
Het is even veel geregel maar daarna is het lol.
Overigens kunnen Belgen die net over de grens wonen heel makkelijk naar Breda.
Tenslotte doen ze dat al voor de Ikea en zondagsopening:)
 
Zet mij ook maar op het lijstje (als dat nog kan)

Ik kom van Antwerpen en daarmee is Breda om de hoek.

Ik huur meestal een brug in een doe-het-zelf garage in Bornem, maar dat is 75 euries voor een dag. Reteduur maar geen anders opties in omgeving Antwerpen.

Dus als het goedkoper kan in Breda klinkt dat uitstekend. Het is sowieso gezelliger met een "clubje" dat in je eentje poetsen.
 
ex-mooseman;347174 zei:
Idd leuk om gelijkgestemden te ontmoeten.
+1, dus dat hebben we vanavond in de regio Eindhoven ook maar eens gedaan met Blinque, Poetstas en ondergetekende in mijn poetsruimte. Was erg gezellig en ook nog even spoilertje van de Astra netjes gemaakt.
 
Zomaar een update:
De ruimte is er!
Een mooie grote en vooral hoge ruimte. Clean ook!
We hebben de mogelijkheid om te beginnen met een ruimte van 5x6 meter. In het gangpad kan ook makkelijk een auto staan.

Maar.......
Om echt te kunnen beginnen, hebben we nog behoefte aan één of twee mensen.
Als er bij jullie volgers van dit topic interesse is, schroom dan niet! Meld je nu want nu kan het nog.
Deze week neem ik een beslissing of het wat mij betreft doorgaat.
PM me gerust of je mee wilt doen in Breda. Het is vlak bij de Makro en het is een ruimte die 24/7 gedurende het hele jaar beschikbaar is.
Je zult je wel moeten vastleggen voor minimaal 1 jaar. De kosten zullen tussen 15 en 25 euro per maand zijn al naar gelang hoeveel leden er zijn. Meer leden betekent minder kosten. Kosten zijn inclusief water en electra.

Het zou mooi zijn als er dan echt een Bredaasche Poetsch Club komt. :)

Groeten

Herman
 
Ik ben afgelopen zaterdag in de ruimte gaan kijken en het is een mooie ruimte waar meerdere hobbyisten gebruik van gaan maken. De ruimte is 6 meter hoog ,met dus de mogelijkheid om er een soort van verdieping in te maken. Dit is dus mogelijk, de verhuurder is daar vrij makkelijk in. Daar kan je bijvoorbeeld je winter/zomerbanden stallen/detailen.
Wij kunnen dan een plek krijgen rechts achter in de hoek waar zoals gezegd je zeker wel met 2 auto's tegelijk bezig kan zijn.

Hier een link naar de loods:

http://www.fundainbusiness.nl/bedrijfshal/breda/object-47544964-vossenberg-12/

Bij de 360 graden foto's rechts achter de Porsche staat een wit hok en dat is de hoek die voor ons kan zijn.