• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waar zwarte pads te koop?

A3

Detailing addict
25 mei 2011
50
52
LS,

Ik ben op zoek naar zwarte handpads à la Swissvax of meguiars (zie plaatje)

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD] of
DSC04033.webp

Zijn ze ergens te krijgen?

Ik gebruik nu een witte mf pad voor BH en die krijg ik niet meer wit en dat is wel zonde.
Een zwarte pad zou uitkomst bieden voor BH.

groet,
S.

Of deze:
https://www.Carclean.com/product/Wolfgang/German_Polish_n_Wax_Applicators_2_pack_WG-PW_100971

multifunctioneel ding. En ongeveer 2x zo groot als een normaal padje, dus je ze kan eventueel knippen in 2en en dan heb je zelfs 4 applicators ;).

GMToyota zei:
Of deze:
https://www.Carclean.com/product/Wolfgang/German_Polish_n_Wax_Applicators_2_pack_WG-PW_100971

multifunctioneel ding. En ongeveer 2x zo groot als een normaal padje, dus je ze kan eventueel knippen in 2en en dan heb je zelfs 4 applicators ;).

Deze heb ik zelf ook al en versnijden vind ik wel zonde.

Dan versnij je ze toch niet. Ik zei toch niet dat dat verplicht was. ;)

Prima pads, de zwart kant heel goed te gebruiken voor Black Hole. En ze zijn zwart. En je hebt ze al. :jippie Ik begrijp niet waarom je nu nog naar andere op zoek bent. :weetniet

Mocht toch besluiten om te snijden, kijk eens in een schuimwinkel, die snijden met heet staafje door het schuim heen .... mooiste resultaat denk ik

A3 zei:
Ik gebruik nu een witte mf pad voor BH en die krijg ik niet meer wit en dat is wel zonde.
Een zwarte pad zou uitkomst bieden voor BH.
Dat je pad niet meer wit is, doet helemaal niets af aan de werking.
Waarom denk je dat een zwarte pad beter is dan een witte mf?

nicknameless zei:
https://www.Carclean.com/product/Lake_Country/Dressing_Applicator_Rond_10cm_89-100_101163
Deze is behoorlijk grof en stug, niet geschikt om blackhole op je lak mee aan te brengen.

Surfingwizzkid zei:
Denk om dezelfde reden dat deze mijn hartje ook sneller doen kloppen ( en jip werkt allemaal hetzelfde ):
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Surfingwizzkid zei:
Dat je pad niet meer wit is, doet helemaal niets af aan de werking.

Dat is ook wel zo maar een schone voorraad oogt toch beter dan grauwe pads nietwaar?

Dominic zei:
Heeft monello geen zwarte pads ? De zwarte die ik tegen kwam was wel niet rond maar wel handig

Klopt maar is niet op voorraad en de Wolfgang pad vind ik iets te groot, de standaard pads zoals ik heb laten zien in het begin liggen me beter in de hand.

Inmiddels deze als voorraad aangelegd.
$(KGrHqJ,!iQE2LH)eUFSBNwLy1ZUUg~~0_12.webp

Lekker goedkoop 12st voor nog geen 5 euro

Mijn bedoeling is ook dmv de verschillende kleuren pads je kan zien welke producten daarmee gebruikt kan worden.
Kan moeilijk stickertjes op plakken want die donderen er toch vanaf.

Ikzelf vind de WAPS van Chemical Guys zeer lekker werken. Zijn wel rood en hebben zo geen samen geperst randje zoals velen. Is een mooi rond padje met een afgeronde hoek.

Mijn bedoeling is ook dmv de verschillende kleuren pads je kan zien welke producten daarmee gebruikt kan worden.
Kan moeilijk stickertjes op plakken want die donderen er toch vanaf.

Ik heb aan de ene zijde van mijn "velgenpad" met een watervastestift 'velg' geschreven. Werkt uitermate goed en verdwijnt niet als je de pad wast in de wasmachine.

IbizaSigno was me net even voor. Dat doe ik dus ook met die gele pads. Gewoon met een watervaste stift er op schrijven waarvoor ze gebruikt worden.....