• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waarom kopen we ook alweer bij Carclean.com?

Is dat niet een overbodige vraag,

Service =10
verzending=10
voorraad=10
enz
Belangrijkste after sales = toppie
 
Nou als je de actie goed raadt op Facebook, dan heb je veel schuimpjes voorlopig:

https://www.facebook.com/Carclean.com

mstr zei:
Omdat als jij nog iets bij je bestelling wilt, dit ook mogelijk is! :party:

Soms niet hoor, soms zijn we zo snel met inpakken dat een pakket ergens onderin een rolcontainer staat en dan lukt het ons niet meer om erbij te doen.
 
Geeftnix, ik ben ook Facebook/Linkedin/WhatsApp-geheelonthouder.....alhoewel ik toch al niet mocht meedoen als "ingezetene" hier bij Carclean.com.....alhoewel ik na het maken van tegen de 1000 snoepzakjes (gok ik, en dan ben ik niet de enige die ze maakt hier) ook niet echt veel zin meer heb in schuimpjes :D
 
SpeeDJ zei:
l.....alhoewel ik na het maken van tegen de 1000 snoepzakjes (gok ik, en dan ben ik niet de enige die ze maakt hier) ook niet echt veel zin meer heb in schuimpjes :D
't Is ook de bedoeling die schuimpjes in de zakjes te stoppen en niet in je mond:-"
 
SLK zei:
't Is ook de bedoeling die schuimpjes in de zakjes te stoppen en niet in je mond:-"


Haha, dat is niet eens nodig, de geur is nu al voldoende om me niet rouwig te voelen dat ik niet aan de wedstrijd mee mag doen:-b . Ze zijn heel lekker hoor, maar niet als je er uren boven hangt !
 
mis ik nou "the point" of gaat de wedstrijd nou om die pot mooie wax! :heart_eyes:

anders mag een ander gerust die snoepjes winnen, als ik die pot maar krijg :-b


die snoepjes zijn bijzaak :D haha