• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waarom kopen we ook alweer bij Carclean.com?

brownie zei:
Voor mij zat er niks bij.


Misschien komt het omdat je gebruik hebt gemaakt van de kortingsactie van 5% op het gehele assortiment én bijna de helft van je bestelling bestond uit aanbiedingsknallers.
Mogen wij ook nog een boterham verdienen alstublieft, wij leven ook niet op lucht namelijk.

Staaltje kunnen we op verzoek leveren als we daar een demoproduct van hebben maar het is niet zo dat we die overal staan uit te delen.
Staaltjes zijn namelijk niet gratis, ook deze kost ons vaak geld en het is zonde als dat dan zo weg gegooid wordt.

En als kers op de taart was de verzending naar Belgie voor iets meer dan 3 euro, ik kan je vast verklappen dat wij meer betalen aan PostNL dan dat...
 
Toch jammer dat het dan als vanzelfsprekend gezien gaat worden... Bij mij zat er ook niks bij, maar heb dan ook alles met 5% korting besteld en sommige dingen met 50% korting. Het komt uit de lengte of de breedte natuurlijk.. Ik zie het probleem niet zo. Met een service en levering die zo goed is zou een cadeautje uberhaubt al niet hoeven, alleen aan die 2 dingen zouden vele andere (web)winkels al een voorbeeld moeten nemen.
 
Het vanzelfsprekend vinden is mss raar, maar op de een of andere manier verwacht je je er toch een beetje aan.

Verder dacht ik wel dat de totale transactie nog iets vlotter ging gaan. Maar aangezien carclean geen visa betaalmogelijkheid heeft, duurt het wel erg lang alvorens iets verzonden wordt.
+2 dagen, wat normaal is door de banktransactie. Maar met visa kon dit tot minder dan een dag zijn.

Mss is dit wel iets wat jullie in de toekomst kunnen toevoegen als betaalsysteem :s
 
Omdat zelfs de kleinste klachtjes zonder te zeuren opgelost worden. Vorige week gebruik gemaakt van de 5% kortingsactie en daarbij zat ook een fles Monello Inizio. Nu staan er 2 soorten in de webshop een mooie fles en een lelijke fles waar ter compensatie een extra monello doek zit. Nu koop ik spullen om te gebruiken dus de staat van de fles boeit me niet en een doek is altijd handig. Dus die besteld toen het pakketje binnen kwam geen Monello doek. En wat doe je dan? Juist niet schelden, niet vloeken maar op een normale manier een mailtje naar het CC headquarter met een kleine uitleg van je klacht.

Wat doen ze dan bij CC? Netjes een mailtje terug dat deze doek zsm kostenloos opgestuurd word.

Wat leren we ervan?

- Snelle en uitstekende service en klantvriendelijkheid bij CC
- Behandel een ander normaal en met respect en bij de goede bedrijven zoals CC krijg je hetzelfde terug!
 
emiel10 zei:
Toch jammer dat het dan als vanzelfsprekend gezien gaat worden... Bij mij zat er ook niks bij, maar heb dan ook alles met 5% korting besteld en sommige dingen met 50% korting. Het komt uit de lengte of de breedte natuurlijk.. Ik zie het probleem niet zo. Met een service en levering die zo goed is zou een cadeautje uberhaubt al niet hoeven, alleen aan die 2 dingen zouden vele andere (web)winkels al een voorbeeld moeten nemen.

Heb ook besteld met de 5% actie en had sowieso al verwacht dat er niets ging bijzitten. Het stoort me niet. Korting of een extra, het is allebei mooi meegenomen.

Tot nu toe al een Monello spons, Mother's wheel brush, set Monello doeken en een mini-flesje Iron.X gekregen. Was ik allemaal zeer tevreden (de wheel brush heb ik echter nog niet gebruikt, maar er ligt een set velgen op me te wachten).
 
brownie zei:
Voor mij zat er niks bij.
Zelfs geen staaltjes, zucht. Wel een afknapper, als nieuwe klant is dit niet echt aangenaam als je leest wat hier zoal als cadeau aangeboden geweest is. :(

Je speciaal aangemeld om je gal te spuwen? Ik vind het ronduit stuitend asociaal dat je hierover nog gaat klagen ]-0
 
Ik heb bij aankoop van mijn auto ook geen kado's gekregen, waar kan ik deze klacht indienen? :-"


Binnenkort ga ik ook wat spul bestellen bij Carclean.com, ben benieuwd!
 
Ik koop bij Carclean.com omdat ik vanuit Focusclub.nl heel veel positieve verhalen over deze site/winkel heb gehoord.
En tot op heden is daar nog geen woord aan gelogen :).
Ik kan bovendien zo geen andere webshop bedenken die daarnaast nog een zo levendig en leerzaam forum ***gratis en voor niets*** erbij levert!
Alleen daarom al zal ik blijven shoppen bij Carclean.
 
brownie zei:
Voor mij zat er niks bij.
Zelfs geen staaltjes, zucht. Wel een afknapper, als nieuwe klant is dit niet echt aangenaam als je leest wat hier zoal als cadeau aangeboden geweest is. :(

Meen je dit nou serieus of maak je een grapje?
Als je dingen besteld die in de aanbieding zijn, en de 5% korting kiest, lijkt me dit toch erg logisch! Deze mensen werken verschrikkelijk hard, en moeten ook wat verdienen zoals in elk bedrijf. Het is geen filantropische instelling hoor!
 
Mij hoor je niet klagen : als ik een bestelling plaats is de verzending in de meeste gevallen al ...gratis (naar België ) , al wat erbij komt is meegenomen .

Die post(bedrijven) werken idd niet gratis en ik kan me voorstellen dat als de verzendkosten groter zijn (naar het buitenland bedoel ik dan) , dat je "extraatje" dan iets kleiner is dan wanneer de verzendkosten (veel) minder zijn .

Als ik ff snel uit het hoofd uitreken , dan kom ik toch op minstens 60€ korting voor mijn laatste bestelling van 208 € (tijdens de 5-daagse/5-jaar cc )

(er zat wel een "blower" bij met reeds 40€ korting :party: )

@brownie : misschien kan je ff je bestelling opnieuw bekijken en eens uitrekenen wat je zou betaald hebben als er GEEN korting was :-" , dan denk je er vast anders over .
 
brownie zei:
Voor mij zat er niks bij.
Zelfs geen staaltjes, zucht. Wel een afknapper, als nieuwe klant is dit niet echt aangenaam als je leest wat hier zoal als cadeau aangeboden geweest is. :(
Met alle respect maar rekent eens uit aan wat je al aan korting krijgt bij carclean met de 5% actie, naast het feit dat je vanaf €60,- al geen verzendkosten hoeft te betalen... Ik vind het persoonlijk een beetje flauw om dan gal te spuwen terwijl je al zoveel van ze krijgt. Snap dat als je je er van te voren op had verheugd het jammer is, maar je zou het niet eens moeten verwachten!
 
Ik heb een aantal reacties in dit topic verwijderd en ik heb een aantal laten staan. Persoonlijk vind ik de perceptie van Brownie teleurstellend en ik wil er daarom op reageren.

brownie zei:
Voor mij zat er niks bij.
Zelfs geen staaltjes, zucht. Wel een afknapper, als nieuwe klant is dit niet echt aangenaam als je leest wat hier zoal als cadeau aangeboden geweest is. :(
Zijn bestelling:

Mothers Wax - Wheel Brush van € 7,98 voor € 5,55
Poorboys World - Super Slick & Suds Concentrated Wash - 946ml van € 17,99 voor € 12,44
Carclean.com - EZ Detail Brush van € 23,99 voor € 22,79
Monello - Wash Mitt van € 13,99 voor € 6,99
Auto Finesse - Clay Bar - 200g van € 18,99 voor € 18,04


Subtotaal: € 65,81 Verzendkosten: € 3,43 Totaal: € 69,24


Het normale bedrag zou zijn € 82,94, er is € 65,81 betaald. € 17,13 korting (ruim 20%).

Voor verzending is € 3,43 betaald en wij hebben hiervoor € 8,69 betaald. Op de verzendkosten hebben wij € 5,27 korting gegeven.

Totaal € 22,40 aan kortingen (bijna 25%).

Ons cadeau aan Brownie is dus bijna 25% korting op zijn bestelling geweest.

brownie zei:
Verder dacht ik wel dat de totale transactie nog iets vlotter ging gaan. Maar aangezien Carclean.com geen visa betaalmogelijkheid heeft, duurt het wel erg lang alvorens iets verzonden wordt.
+2 dagen, wat normaal is door de banktransactie. Maar met visa kon dit tot minder dan een dag zijn.

Er is op 05-09 om 22.53 besteld. Het pakket is op 07-09 om 14.13 verzendklaar gemeld. Mag dit de definitie van 'het duurt wel erg lang' zijn?

Betaaltip: koppel een VISA kaart aan Paypal, ook die betalingen worden direct verwerkt.

En wellicht ben ik te lang van stof geweest, Dennis zijn reactie vertelt eigenlijk alles:

Dibbuz zei:
Mogen wij ook nog een boterham verdienen alstublieft, wij leven ook niet op lucht namelijk.

Leven en laten leven aub!
 
+1 Tim!!

Ik heb vorige week ook lekker gebruik gemaakt van de korting op alle producten, denk maar niet dat ik een cadeautje had verwacht, jullie hebben al genoeg korting gegeven. Inderdaad jammer dat het als standaard wordt ervaren, het is echt een extraatje waarmee je meestal verrast wordt, en soms niet (daar is dan ook een goede reden voor)! En uiteraard mijn bestelling weer gewoon de volgende dag bezorgd, perfect verpakt!

Echt niks anders dan lof voor de producten en service van carclean! Als er problemen zijn, ben je bij carclean verzekerd dat ze netjes en snel worden opgelost :cool: !
 
Ik koop bij Carclean door hun geweldige service. Altijd snel te bereiken, goede clinics, aanwezig op het forum met allerhande tips, veel kennis, enz.

Laatst had ik een probleem met Carpro Cquartz, wat geweldig is opgelost door zowel CC als Carpro. Top!
 
Mij hoor je ook niet als er eens niets bij zit.

Soms bestel ik spulletjes met actieprijzen. Prima geen cadeautje.
Vaak ook gewoon zonder aktiespulletjes. en krijg ik wle een cadeautje.
Of afhankelijk van je orderbedrag of bestelde spulletjes. Krijg je gewoon iets, om het even wat.
Service vind ik belangrijker dan of ik iets krijg ja of nee. En eigenlijk hoeft het van mij niet eens.
Stel het uiteraard wel op prijs.

De Service bij CC is gewoon Top, niks dan lof en altijd tevreden. Klopt er iets niet, zoals genoemd een mailtje doen.
 
Er is al veel gepost, maar ik ben zelf ook een nieuwe klant en had echt geen cadeautjes verwacht bij mijn bestelling. Natuurlijk is het leuk om wat extra te krijgen, maar zit het er niet bij, dan niet. Belangrijker is de service en levertijd en die is gewoon goed.
 
Een cadeau bij een bestelling krijg je volgens mij niet op veel plekken dus dat is al een extra opzich maar als je dan in de cc shop een bestelling op komt halen en ze zeggen:

Kies maar uit wat je als cadeau/extra erbij wilt 8-()) dat slaat de spijker op zijn kop.
 
Klopt is bij mij idem en wil niet de indruk wekken dat het er bij mij om gaat om iets gratis te krijgen.
Wou ook even de kant laten zien hoe cc ook kan zijn. Omdat dit het punt van kritiek was van brownie.