• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waarom kopen we ook alweer bij Carclean.com?

Hallo allemaal.

Klopt inderdaad Carclean.com staat voor goede producten en service:ja
Bestel regelmatig bij carclean en is er wat wordt het zonder problemen opgelost.
Carclean.com ga zo door :)^
 
Heren,

Wederom bedankt voor de snelle levering.

Netjes verpakt zoals gewend, en nog een leuke verrassing in de doos. Een flesje Dodo Juice - Basics of Bling Detailing Spray - 500ml

Erg blij mee!

Nu hopen op een paar dagen tijd en goed weer om met de DAP900 aan de slag te gaan!
 
Ook hier weer een tevreden klant.

Gister besteld en vandaag binnen met natuurlijk weer een leuk cadeautje, bedankt carclean!
 
wilde graag een speciale fles hebben en die zat nog in de doos net uitgeladen uit de vrachtwagen maar dat was geen probleem zoeken we ff op voor je!!
en 15 min later liep ik met een big smile de winkel uit:ja
leuk kado erbij gehad gelijk weer uitproberen.
 
Even mijn ervaringen (heb in korte tijd drie bestellingen gedaan) met Carclean.

Slechts 1woord......Superrrrr.

Snelle levering, prima te bereiken voor al mijn beginners vragen, scherpe prijzen en vooralsnog elke keer een presentje. Nog even en ik winkel hier vaker dan bij de supermarkt :D

Vooral doorgaan (zoals mijn vriend Barry altijd zei).
 
Hoi

ben sinds de show off van de olds niet meer actief op forum bezig maar wou toch even vermelden dat Tim
zijn service meer dan correct is.

De Belgische Post is er in geslaagd om enveloppe met paar velletjes schuurpapier kwijt te spelen en Carclean lost dit op en zorgt voor vervanging bij mijn volgende bestelling.

De Post hier die doet helemaal niets.

Niets dan lof over Carclean

Het wetsanden is trouwens voor de olds :-(
2 dagen nadat hij helemaal gedetailed was en groot onderhoud en wat nieuwe onderdelen had gekregen rij ik er domweg achteruit mee tegen een paal van de carport.

Daar was ik eventjes (een week of twee)niet goed van...;
 
Hallo,

Ik ben sinds een maandje begonnen met het detailen van de auto.
Na aanraden van een vriend van mij ben ik op de website van Carclean.com terecht gekomen.
Op deze site heb ik ontzettend veel gelezen en ( geleerd) heeft me de moed gegeven om zelf een bestelling te plaatsen van een DAP.
Nu moet ik eerlijk toe geven dat ik aangenaam verrast was van de correctheid en de snelheid waarmee bestellingen worden opgenomen en verwerkt, aangezien ik zelf in frankrijk woon werd het pakketje gewoon binnen de 4 dagen geleverd ( dat is zeeeer snel voor de franse normen! )verder was ook alles mooi verpakt. En kreeg ik nog een gratis dodo juice sticker.

Nu een paar dagen terug heb ik een 2e bestelling geplaatst op Carclean.com omdat mijn ouders de 2e bestelling wou betalen voor mij ( cadeau) heb ik de orderbon uitgeprint en die overhandigd zodat ze het geld konden overschrijven.
Vandaag wou mijn moeder de betaling uitvoeren maar kon de IBAN en BIC niet vinden dus belde ze even naar carclean met de vraag waar ze de IBAN en BIC konden vinden. Helaas ( tot mijn grote verbazing 8o ) werd ze echt ONVRIENDELIJK toe gesnouwd dat ze beter moest kijken en dat het op de order stond enz. En verder had ze nog vragen over de verzendkosten en dat moest ze ook maar even op de website zoeken want hij wist het niet. Ook kon hij haar niet de iban en bic doorgeven maar zou hij het naar mijn email zenden, dus moesten ze wachten tot ik middagpauze had om die mail te lezen.Ik had natuurlijk alleen de orderbon factuur uitgeprint en daar staan de iban en bic niet op

Ik vind dit we een beetje een jammeren zaak aangezien wij in nog geen maand tijd 2 bestellingen plaatsen met een waarde van een kleine 400 euro ( dat niet echt ter zake, grote of kleine klant).. iedereen moet goed behandeld worden.

Ik hoop echt dat dit een eenmale zaak is en ik dit in de toekomst niet meer mee maak.
verder vind ik de webshop/forum erg mooi en vol met goeie info en ben ik nog van plan om meerder bestellingen te plaatsen.

dit moest er even uit...
 
Omdat ik dit soort berichten zeer serieus neem, heb ik het gesprek opgezocht en teruggeluisterd.

Bert heeft je moeder te woord gestaan en ik vind dat Bert correct, behulpzaam en volledig is geweest! Er is geen sprake van onvriendelijkheid, zijn toon is netjes. Hij neemt de tijd en er is geen sprake van snauwen of andere zaken die als negatief op kunnen worden gevat.

Hooguit dat er sprake is van enige verwarring wat er precies bedoeld of gevraagd werd en dat kan ik me dan ook voorstellen. Ik vind dat bepaalde vragen of opmerkingen niet geheel duidelijk waren, waardoor er een ander antwoord werd gegeven dan verwacht.

Bert geeft duidelijk (en meermaals) uitleg dat de verzendkosten niet statisch zijn en afhankelijk van de producten en het gewicht. En dat daarom niet op voorhand gezegd kan worden vanaf welk bedrag er gratis naar Frankrijk verzonden kan worden. Hij geeft de tip om de producten in het winkelmandje te doen en dat daaronder de kosten per land in beeld worden gebracht. Ook vertelt hij wat de verzendkosten van de huidige order zijn en wat de kosten van de vorige order waren. Later herhaalt hij dat het voor Frankrijk voornamelijk afhankelijk is van het gewicht en dat hij denkt dat een franco verzending vanaf ongeveer € 190,- zou kunnen zijn. Dat bedrag is overigens correct, rondom dat bedrag zou er (bijna) franco verzonden kunnen worden.

Ik vind dat Bert de vraag over de verzendkosten netjes en volledig heeft beantwoord.

Voor wat betreft het IBAN nummer. Bert geeft aan dat het in de emailbevestiging zou moeten staan, je moeder beweert van niet waarop Bert wat verbaasd is dat hij het blijkbaar verkeerd heeft. Het zou wel zo moeten zijn en hij probeert het na te kijken. Hij kijk het na en ziet dat het IBAN nummer wel in de email staat, maar je moeder kan het niet vinden en ontkent nogmaals dat het in de email staat. Daarna zegt hij dat de IBAN in ieder geval op onze website gevonden kan worden en daarna biedt hij aan: 'zal ik heb IBAN nummer voor u oplezen?' Hierop geef je moeder geen antwoord en vertelt over een acceptgironummer dat ze nodig heeft ook vermeldt ze dat er ook overgeschreven kan worden vanaf een Nederlands rekeningnummer.

Zojuist heb ik het ook gecontroleerd ook ik zie de IBAN en BIC staan in de email van de orderbevestiging (maar niet in de meegesturde PDF):

Met vriendelijke groet,

Carclean.com.

Rabobank: 15.18.58.128
IBAN: NL10RABO0151858128
BIC: RABONL2U
t.n.v. Quality Stores Online B.V., Berkel en Rodenrijs

Ik vind het jammer dat je ervoor gekozen hebt om op deze manier je ongenoegen te uiten en naar mijn mening niet terecht. Je relaas is feitelijk onjuist. Bert baalt hier van en ik ook.

Op verzoek kunnen we het telefoongesprek doormailen zodat je het zelf terug kan luisteren.
 
En ook bovenstaande is weer een voorbeeld van ongekende zorgvuldigheid.
Serieus ingaan op een verhaal, uitzoeken, uitleggen en nogsteeds netjes blijven.
En doorgaan met ademen.
 
Zou er zelf ook niet lekker van aan mijn bedrijf staan, maar mooi dat je zelf iets na kunt trekken en neutraal beoordelen of iemand een spraakverwarring of op onbegrip stuit al dan niet terecht.
De enige juiste bedrijfsvoering wat mij betreft, waar het bij een boel bedrijven nog weleens aan schort helaas.
 
In een woord: SUPER!!!!!

Ik bestelde voorheen mijn producten bij een conculega van Carclean.com. Ook daarover was ik zeer te spreken, echter vind ik het assortiment van Carclean meer naar mijn smaak.

De drie (of vier?) bestellingen die ik nu bij carclean heb geplaatst allemaal binnen 24h op de mat! Ook de presentjes zijn erg leuk en verhogen de feestvreugde bij het uitpakken van de pakketten!

Ga zo door carclean!!!! :)^

gr. Justin
 
Hoi Tim

Ten eerste bedankt voor uw snel antwoord.
Ik geef u door hoe mijn moeder het contact met uw collega heeft ondervonden. ( ouders werken in de hospitality en staat elke dag klanten te woord)
het bericht is niet alleen maar negatief zoals ik al aangaf dat ik zeker nog ging bestellen. En ik de behandeling/shipping zeer goed vind.
zoals ook de website/forum zeer mooi in elkaar zitten.

ik probeer zeker NIET uw bedrijf/collega in slecht daglicht de zetten anders had ik geen positieve reacties bij gezet.
als dit wel zo overkomt Mijn Exuses.

:-b
 
Omdat de bestelling in 99% van de gevallen de volgende dag al in huis is.
Wat een bij een plotselinge detail erg handig is.

Ook de presentjes zijn erg leuk en verhogen de feestvreugde bij het uitpakken van de pakketten!

Meestal kan ik niet wachten en kijk in mijn orderlijst wat ik erbij krijg ;)
 
kenzoboel;330270 zei:
Ik geef u door hoe mijn moeder het contact met uw collega heeft ondervonden. ( ouders werken in de hospitality en staat elke dag klanten te woord)
het bericht is niet alleen maar negatief zoals ik al aangaf dat ik zeker nog ging bestellen. En ik de behandeling/shipping zeer goed vind.
zoals ook de website/forum zeer mooi in elkaar zitten.

ik probeer zeker NIET uw bedrijf/collega in slecht daglicht de zetten anders had ik geen positieve reacties bij gezet.
als dit wel zo overkomt Mijn Exuses.
Dan heb je waarschijnlijk je moeder verkeerd begrepen of geciteerd. Ik vind het in beide gevallen teleurstellend. Ik ben van mening dat Bert in dit telefoongesprek vriendelijker en geduldiger klonk dan je moeder.

Bovendien heb je er zelf voor gekozen om je beklag te doen op ons forum hierover, je speciaal hiervoor te registeren en je vrij hard uit te spreken over de verweten onvriendelijkheid. Als het niet bedoeld was om Bert of ons bedrijf in een kwaad daglicht te stellen, met welk doel heb je het dan gedaan? Je had er ook voor kunnen kiezen om ons even zelf te bellen of om ons te mailen.

Bert wordt hier afgeschilderd als ONVRIENDELIJK. Bovendien wordt er beweerd dat Bert gezegd zou hebben dat je moeder 'maar beter moest kijken' en dat je moeder voor de verzendkosten op de site moest kijken omdat hij het niet wist. Het is gewoonweg niet waar en dat vind ik vervelend.

Ik vind het op zijn plaats als niet jij, maar je moeder zich excuseert!

Genoeg hierover. Ik heb er de balen van en ben er inmiddels al veel te lang mee bezig.

Voor de duidelijkheid, het gaat mij niet zozeer om de klacht, maar om de onjuistheid hiervan. Daar maak ik me tamelijk boos over.
 
Tim;330257 zei:
...

Zojuist heb ik het ook gecontroleerd ook ik zie de IBAN en BIC staan in de email van de orderbevestiging (maar niet in de meegesturde PDF):

@Tim: misschien een idee om IBAN/BIC voortaan in de PDF op te nemen?
(ik heb bij een vroegere werkgever geleerd, dat een klacht (terecht of niet) gezien moet worden als een kans op verbetering, en kijk in dergelijke zaken ook vooral hoe je een klacht kunt voorkomen - verder geef ik geen mening reactie over de klacht op zich, omdat dit niet mijn zaak is, én ik alle info niet rechtstreeks heb)
 
Betreft detailing en poetsen beveel ik altijd Carclean aan. Ik verwijs mensen zowel mondeling als via forums met hyperlinks door naar hier. Waarom? Gewoon omdat Carclean voor mij het enige voorbeeld is van een webshop waarbij je geen vergelijking hoeft te maken met een concurrent en er geen rede is om naar een winkel te rijden omdat je inderdaad je spullen binnen 24u in huis hebt. Ik denk daarom graag met Carclean mee en meld me bij probleempjes of een mogelijke bug. Carclean ga zo door! Ikzelf kies voor een korting ipv een cadeautje, maar in beide gevallen (ook al heb je al betaald) voor wat hoort wat. :)^ en denk ik graag mee met mijn favoriete webshop.
 
Cordoba;330280 zei:
@Tim: misschien een idee om IBAN/BIC voortaan in de PDF op te nemen?
(ik heb bij een vroegere werkgever geleerd, dat een klacht (terecht of niet) gezien moet worden als een kans op verbetering, en kijk in dergelijke zaken ook vooral hoe je een klacht kunt voorkomen - verder geef ik geen mening reactie over de klacht op zich, omdat dit niet mijn zaak is, én ik alle info niet rechtstreeks heb)
Natuurlijk gebruiken we elke klacht om ons bedrijf en dienstverlening te verbeteren en we ondernemen waar mogelijk actie. We hebben al besloten om de PDF te schrappen vanaf heden, de mail zelf is voldoende en bevat alle actuele informatie.
 
Ik ken tot nu toe op cc na nog 1 site waar ik dezelfde score van minstens 10/10 aan zou geven........

toevallig ook in Nederland en verkoopt iets van apparaten met water en hoge druk enzo

( laatst stuurde ik een mail met de vermelding dat de electriciteitskabel bijna "bloot" lag en de beste man wou er zelfs voor naar België komen...)

Meestal zijn mijn bestellingen van cc sneller thuis geleverd ( of op het werk) dan dat ze het geld op hun rekening hebben staan ! :schaam

Meerdere rollementjes ( kogellagers) voor mijn DAP900 zijn ook al richting Antwerpen gekomen zonder ook maar 1 "frank" extra te betalen.
Toen er eens een kleine hoeveelheid van 1 of andere vloeistof was gelekt , is er een volledige nieuwe fles / navulling voor in de plaats gekomen.

( soms vraag ik me af of ze nog wel winst maken met al die service :D )

Mijn laatste bestelling is al wel betaald en het langere wachten neem ik er deze keer graag bij : er staan dingen op die niet in stock waren , ik wist dit dus op voorhand .