Omdat ik dit soort berichten zeer serieus neem, heb ik het gesprek opgezocht en teruggeluisterd.
Bert heeft je moeder te woord gestaan en ik vind dat Bert correct, behulpzaam en volledig is geweest! Er is geen sprake van onvriendelijkheid, zijn toon is netjes. Hij neemt de tijd en er is geen sprake van snauwen of andere zaken die als negatief op kunnen worden gevat.
Hooguit dat er sprake is van enige verwarring wat er precies bedoeld of gevraagd werd en dat kan ik me dan ook voorstellen. Ik vind dat bepaalde vragen of opmerkingen niet geheel duidelijk waren, waardoor er een ander antwoord werd gegeven dan verwacht.
Bert geeft duidelijk (en meermaals) uitleg dat de verzendkosten niet statisch zijn en afhankelijk van de producten en het gewicht. En dat daarom niet op voorhand gezegd kan worden vanaf welk bedrag er gratis naar Frankrijk verzonden kan worden. Hij geeft de tip om de producten in het winkelmandje te doen en dat daaronder de kosten per land in beeld worden gebracht. Ook vertelt hij wat de verzendkosten van de huidige order zijn en wat de kosten van de vorige order waren. Later herhaalt hij dat het voor Frankrijk voornamelijk afhankelijk is van het gewicht en dat hij denkt dat een franco verzending vanaf ongeveer € 190,- zou kunnen zijn. Dat bedrag is overigens correct, rondom dat bedrag zou er (bijna) franco verzonden kunnen worden.
Ik vind dat Bert de vraag over de verzendkosten netjes en volledig heeft beantwoord.
Voor wat betreft het IBAN nummer. Bert geeft aan dat het in de emailbevestiging zou moeten staan, je moeder beweert van niet waarop Bert wat verbaasd is dat hij het blijkbaar verkeerd heeft. Het zou wel zo moeten zijn en hij probeert het na te kijken. Hij kijk het na en ziet dat het IBAN nummer wel in de email staat, maar je moeder kan het niet vinden en ontkent nogmaals dat het in de email staat. Daarna zegt hij dat de IBAN in ieder geval op onze website gevonden kan worden en daarna biedt hij aan: 'zal ik heb IBAN nummer voor u oplezen?' Hierop geef je moeder geen antwoord en vertelt over een acceptgironummer dat ze nodig heeft ook vermeldt ze dat er ook overgeschreven kan worden vanaf een Nederlands rekeningnummer.
Zojuist heb ik het ook gecontroleerd ook ik zie de IBAN en BIC staan in de email van de orderbevestiging (maar niet in de meegesturde PDF):
Met vriendelijke groet,
Carclean.com.
Rabobank: 15.18.58.128
IBAN: NL10RABO0151858128
BIC: RABONL2U
t.n.v. Quality Stores Online B.V., Berkel en Rodenrijs
Ik vind het jammer dat je ervoor gekozen hebt om op deze manier je ongenoegen te uiten en naar mijn mening niet terecht. Je relaas is feitelijk onjuist. Bert baalt hier van en ik ook.
Op verzoek kunnen we het telefoongesprek doormailen zodat je het zelf terug kan luisteren.