• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waarom kopen we ook alweer bij Carclean.com?

Even bestelling binnengekregen;

1 100190 Valma - Harsverwijderaar - 250ml € 5,19 € 5,19
1 100201 Mothers Wax - Mag & Aluminum Polish - 140gr € 9,98 € 9,98
1 100729 Poorboys World - Natural Look Dressing - 473ml € 12,99 € 12,99
1 101623 Gliptone - Liquid Leather Gentle Cleaner - 250ml € 8,98 € 7,98 (voor een kennis)
1 101624 Gliptone - Liquid Leather Conditioner - 250ml € 10,50 € 10,50 (voor een kennis)
1 101648 Monello - Foamed Wool 5.5 inch Cutting Pad € 11,98 € 11,98
1 102091 Monello - Senza Acqua Drying Towel - 70x80cm € 16,49 € 16,49
1 102116 C.Pro - Reload Spray Sealant - 1000ml € 57,50 € 57,50 (voor een kennis)
1 (bij de concurrentie) Menzerna PF2500 250ml (Als One-stepper eens proberen)


Zoals altijd perfect geleverd en in orde met betreffende korting. Tim zelfs nog gekeken of ik iets kon bijvoegen, want was iets vergeten...

Enkel zat er deze keer geen kaartje bij 'bedankt voor de bestelling' . Ik spaar deze op de poetskast te bekleden , maar ik ben er zeker van dat ik er wel 2 zal krijgen bij de volgende bestelling :D

Grtz en bedankt voor de superservice...
 
Even inhaken op de klacht van "mijn moeder werd afgesnauwd, onvriendelijk, etc":
Voor dit soort zaken stuur je toch een rechtstreekse (prive) e-mail of bel je zelf even om hun verhaal te horen?
Je aanmelden om het in notabene het carclean forum te posten vind ik zeer apart en "laag".

@ Carclean: ik kan me niet herinneren dat ik een bandje te horen kreeg waarop gewaarschuwd werd dat het gesprek werd opgenomen?
Het is al wel een tijd geleden dat ik telefonisch contact heb gehad hahaha.
 
swordfish103;330372 zei:
@ Carclean: ik kan me niet herinneren dat ik een bandje te horen kreeg waarop gewaarschuwd werd dat het gesprek werd opgenomen?
Het is al wel een tijd geleden dat ik telefonisch contact heb gehad hahaha.
Als dit zo is moet je dat wel doen Tim want dat is wettelijk verplicht.
Heeft te maken met de privacy wetgeving, zelfde als dat je moet vermelden dat je een camera in je zaak hebt hangen ter beveiliging.
 
Sinds enkele maanden een actief gebruiker van de service van Carclean.com en in enkele maanden een stuk of 5 a 6 bestellingen geplaatst.

Iedere keer een perfecte service. levering snel en keurig verpakt en de cadeautjes maken het uitpakken vaak nog iets leuker.
Ook per email zeer goed te bereiken voor het stellen van vragen. Laatst een set niet leverbaar, even een mail gestuurd en kreeg binnen 15 minuten een reactie met het aanbod om de set te leveren met een vervangend product omdat een van de onderdelen niet voorradig was.

Kortom een superservice.
En inzake de klacht die hier inmiddels al genoeg besproken is, keurig dat Tim hier de moeite heeft genomen een en ander op te zoeken en terug te luisteren. Een echte klantgerichte ondernemer!
 
swordfish103;330372 zei:
@ Carclean: ik kan me niet herinneren dat ik een bandje te horen kreeg waarop gewaarschuwd werd dat het gesprek werd opgenomen?
Het is al wel een tijd geleden dat ik telefonisch contact heb gehad hahaha.

Dat zou je wel te horen moeten krijgen? Ik ga onszelf straks even bellen!
 
Ik lees vaker dan dat ik wat post maar wil even mijn complimenten uitspreken naar Carclean.
Altijd een zeer nette levering goed verpakt,en zelfs bijna altijd iets leuks bij de bestelling waar is dat nog?

in een woord geweldig ga zo door zal zeker vaker spullen kopen hierrofl
 
Ik kan niets anders zeggen dan dat Carclean en het personeel een van de beste is die men zich kan voorstellen.

Ik kan mij herinneren dat ik bij een van mijn eerste bestellingen voor de grap bij 'opmerkingen' had geschreven of ze me een Peugeot logo wilden tekenen op de doos.
Ik kreeg een net mailtje waarin stond dat er niemand was die zo goed kon tekenen en of ik her erg vond als dit achterwege gelaten werd.
Natuurlijk vond ik dat niet erg het was uiteindelijk maar een grapje. Om vervolgens toen de bestelling binnen was een sticker met Peugeot logo aan te treffen op de doos!
Als dat toch geen prachtservice is!? Ik kan me bijna niet voorstellen dat er bij een ander bedrijf iemand zich de moeite zou nemen op uberhaubt dat mailtje te versturen.
Zo heb ik altijd bedacht een eigen bedrijf te willen gaan exploiteren, precies op de manier zoals ze bij Carclean doen, voor mij een dikke 10!

Top! Ga zo door en ik blijf vaste klant!
 
Al lang niets besteld na mijn cleanavontuur in La France, de ZZZZ staat nog te blinken na 14 uur genieten van alle prachtige spullen en het perfect advies!

Ik heb een aantal vrienden carclean aanbevolen en zou dat nooit doen als ik geen volledig vertrouwen had in de spullen verkocht worden en het advies dat gegeven wordt.

Carcleaners, GA ZO DOOR, ook met het plaatsen van eventueel mindere ervaringen zodat deze snel opgelost kunnen worden (waar mogelijk). Er zullen altijd mensen zijn die je het nooit naar de zin kunt maken.... so be it!

Grt, Jelmer.
 
Vandaag weer bestelling gehad van Carclean, mijn complimenten voor de snelle service en hoe alles verpakt zit in een woord TOP.
 
Omdat ze altijd bereid zijn om toegevingen te doen : mijn laatste bestelling met oa 1 liter conditioner van Gliptone liet op zich wachten.......

dan sturen ze maar 4 keer de 250 ml-versie :)^
 
Ik zit momenteel in eens discussie met een webshop (overigens geen detailingspullen, wél automotive) over hun levering: spullen niet op voorraad terwijl ze wel gewoon in de webshop staan, bij een bestelling van 300 euro toch gewoon verzendkosten rekenen, en vervolgens pakken ze mij m'n korting weer af omdat er een artikel niet leverbaar was.
Ik heb er niet teveel energie in gestoken omdat ik mijn goeie bui niet wil latehn bederven, maar kon toch niet laten te verwijzen naar Carclean. Dit in het kader van dat er bedrijven zijn die wél klantvriendelijk en servicegericht kunnen zijn.
Hun antwoord: ja als wij zoveel marge zouden pakken, konden wij ook de verzendkosten voor onze rekening nemen. Knap dat ze daar weten wat de marge is bij Carclean.

]-0 ]-0

Ik heb opeens weer energie om er vanavond toch maar weer een mailtje aan te wagen.
 
Omdat ik gisteren om 16.30 een fles Micro restore heb besteld en deze dezelfde middag nog de deur uit is gegaan:grinning:
 
Omdat het Carclean concept gewoon klopt.
  • Een overzichtelijke webshop met product informatie met ditto bestel- en betaal gemak. Een vandaag besteld, morgen in huis mentaliteit.
  • Een slim forum gekoppeld aan de site, waardoor een "detailcommunity" familie wordt gecreerd.
  • Het forrum wordt op ingenieuze wijze ook als sellingpoint gebruikt; enthousiaste detailers die de gebruikte producten benoemen in hun klussen/show-offs. Daarnaast het vergelijkingwaarde onderzoek tussen 2 of meerdere producten in dezelfde categorie, de howto's enz enz. Korton een bron van informatie om op een succesvolle manier ook te kunnen detailen als hobby.
  • Ruimte voor het geven van workshops (heb de dap workshop gevolgd) daarnaast het advies op maat, wat je in jouw situatie het beste kan gebruiken.
Ik heb eigenlijk geen ander bedrijf meegemaakt die een business model heeft op deze wijze en het service gerichtheid zo hoog in het vandaal heeft.

Team Carclean bedankt!

een zeer tevreden detailcommunity familie lid
(zag dat mijn bestelling van gisteren, vanochtend al weer is bezorgd)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
+1 voor Advanced, niets aan toe te voegen. Of toch?

Een geweldige after-sales service erbovenop!!