• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waarom kopen we ook alweer bij Carclean.com?

Op 5 september in de middag besteld en de volgende dag om half negen stond PostNL al voor de deur met een pakketje:)^

Hier kan menig webshop niet een puntje aan zuigen, maar een complete Matterhorn

Dus waarom koop ik bij Carclean?

- Uitstekend assortiment
- Uitstekende service
- Snelle levering
- Vakkundig advies als je het nodig hebt
- Uitgebreid forum

èn...... als carclean er niet geweest was, was ik niet zo verslaafd geweest en liep ik nog steeds te knutselen met Step 1 en 2 van Meguiars en NXT2.0. :D
 
Na een tijdje te hebben mee gelezen, vorige week gebeld naar Carclean, waar ik Tim aan de telefoon kreeg.
Na bijna een half uur gesproken te hebben, bestelling geplaatst, die de dag erna netjes bezorgd werd.
Ook met het veel besproken cadeautje!

Super snelle service, en ik kreeg het gevoel dat hij alle tijd nam.
Afgelopen zaterdag weer een bestelling geplaatst, die vandaag binnenkwam.

Super tevreden over de handelswijze, ik maak vaak anders mee in de rc wereld!
Dus: een heeeeeeel tevreden klant erbij!

(maar, soms zou ik willen dat ik het niet ontdekt had: het werkt redelijk verslavend ;), en daarmee
gaat de portefeuille snel leeg ;))
 
Ik heb met de kortingsdagen ook wat besteld en niet echt iets dat met een grote korting was, en heb ook geen cadeau gekregen. Ik verwacht dat ook niet, na zo'n mooie korting.
Ik denk dat brownie gewoon denkt dat bij iedere bestelling een cadeautje wordt meegeleverd, maar hij moet begrijpen dat hij bij zo'n korting geen cadeau kan verwachten, de korting is al een cadeau op zich.

Ik heb nog nooit geen problemen gehad met de levering. Nu zenden ze het al op voor ik heb betaald, maar zelfs toen dat ik eerst moest betalen, ging dit ook zonder problemen.
De verzendkosten vind ik ook gewoon top, vooral van nederland naar België. Als je andere webshops bekijkt kunnen ze toch niet tippen aan jullie.

Hier ook een heel tevreden klant ;)
 
Vandaag rond 15:00 de bestelling de deur uit gedaan.

Om 18:00 mail al binnen pakket is op de post, en al traceerbaar dus SNEL en toch weer een klein presentje erbij ondanks de 5% korting op de gehele bestelling, Thanks crew !

Verzendkosten zijn altijd nihil of bij mij niets en de snelheid kan niet sneller lijkt me dus dat dit allemaal DIK in orde is.
Ook heb ik eens een klacht gehad, zonder boe of bah alles snel opgelost, dus de service is ook meer dan in orde !

Vergelijk of kijk maar eens naar een andere webshop, zijn d'r niet veel metvdeze service en snelheid maar vooral ook kennis, want ook voor al je vragen staat de carclean crew klaar met altijd en pas klaar en onderbouwt antwoord.

Kan niets anders zeggen GA ZO DOOR ! Carclean crew !
 
Vandaag gaat er weer een bestelling richting Carclean en wordt het weer lekker aftellen totdat het pakje geleverd wordt. :party:
Ik verwacht dat er minstens een Audi A1 als cadeautje zal bijzitten. En nee, geen schaalmodelletje.



:grinning:
 
Maandag ochtend een kleine (maar wel alweer 3e!) bestelling gedaan.
Nadat ik via IDeal al betaald had en de bestelopdrachtbevestiging per mail had ontvangen,
bedacht ik me dat ik nog wat wilde hebben.
Snel even met Tim gebeld, bestelling telefonisch door gegeven, beloofd dat ik snel zou betalen.
Zo gezegd, zo gedaan. De volgende middag werd het pakket bij me thuis afgeleverd (mét cadeautje!).

Carclean heeft een enorm assortiment, een zeer bruikbare zoekfunctie,
een zeer hulpvaardig team, een zeer uitgebreid en leerzaam forum.

Kortom: Highly Recommended en ik geef 5 sterren.

:)^
 
Gisteren kleine bestelling gedaan om 15u00 . De dag erna 15u00 taat onze vriendelijke zwarte man van Postnl al aan de deur.
Over de service van cc niets dan lof. Nu, dat cadeautje is héééél leuk maar ken geen enkele andere webshop die deze gift doet. En kortingen zijn meestal niet commuleerbaar of hoe zeggen ze zoiets?:-"

In ieder geval, doe zo voort op alle gebieden!
En bedankt voor de :kado wonderspons;)

Grtz

Stephan

Ps; Dit is zefs grenzeloos want kom uit België
 
W3N zei:
Vandaag gaat er weer een bestelling richting Carclean.com en wordt het weer lekker aftellen totdat het pakje geleverd wordt. :party:
Ik verwacht dat er minstens een Audi A1 als cadeautje zal bijzitten. En nee, geen schaalmodelletje.



:grinning:


De A1 laat natuurlijk iets langer op zich wachten? ,^^

Ik wil ook nog steeds e.e.a. bestellen, maar we moeten eerst even bekijken wat we allemaal willen hebben.
 
Ja, voor de A1 moet je logischerwijs iets langer geduld hebben. Het is nl. niet zo simpel om hiervoor de geschikte verpakking te vinden. :-b Maar mijn pak incl. leuk cadeau, is wel al geleverd.

Thx aan Carclean. :party:

Ps: oh ja, en mijn excuses à Dennis Frank omdat ik in mijn e-mail jouw familienaam als voornaam heb genomen. :schaam
 
Waarom ik graag bij carclean koop?

Om de goede producten, scherpe prijzen, enthousiaste reacties van andere klanten en vooral om de goede service welke ik vandaag persoonlijk heb mogen ervaren.

Vandaag een bestellinkje gedaan(magifoam groupbuy en een foamlans) en ben in mijn enthousiasme vergeten 4 vetro bianco's voor iemand bij te bestellen die ik enthousiast heb gemaakt met de resultaten van de doeken.
Direct na betaling kwam ik daar achter en heb ik met carclean gebeld. De doeken werden door de medewerker bij mijn bestelling toegevoegd en ik mocht het openstaande bedrag per overboeking voldoen. Dit zou echter pas maandag overkomen omdat ik van een andere bank gebruik maak, maar in goed vertrouwen werd mij toegezegd dat het pakket vandaag nog verzonden werd. En er is zelfs nog een peluche verde kado gedaan!:)^ Erg fijne doek moet ik zeggen!

Toen ik bij het internetbankieren zag dat ik voor een spoedoverboeking kon kiezen heb ik dit natuurlijk gedaan. Dit vind ik zelf wel zo netjes.

Middels deze weg wil ik jullie bedanken voor voor het vertrouwen en de snelle en goede service!
Ik ben blij dat er nog ondernemers zijn die zich zo voor hun klanten inzetten. Dit maakt mijn ervaring met jullie erg prettig en ik ben van mening dat zulke service tegenwoordig niet meer vanzelf sprekend is(net als de kadotjes die ik vaak bij de bestelling krijg).
 
Ben erg tevreden over Carclean. Vandaag om 11 uur bestelling doorgegeven en om 12 uur stond ik bij Carclean om deze op te halen. Super service:)^ Kreeg er zelfs nog een panelpotje DJ hard candy bij:heart_eyes: Had deze anders bij de volgende order zelf besteld. Nogmaals Carclean ga zo door!
 
Heb zelf voor het eerst nu iets via de post laten komen. Meestal haal ik het altijd op, altijd even leuk, kijken in die geweldige showroom!

Ik ben benieuwd hoe mn foamgun + foam werkt. Bedankt voor de snelle verzending heren! :-D
 
Onder andere omdat ze met ultieme zorg de spullen inpakken en er dan ook nog een keur aan waarschuwingsstickers opdoen
Zo was de Magifoam voorzien van de stickertekst "niet mee gooien bevat 10 liter zeer schuimende shampoo".

En als extra is mijn dochter dolblij met de schuimpjes waarmee we haar FatBoy aanvullen
 
Aangezien volgens de verwachtingen de gemiddelde temperatuur volgende week eindelijk boven de 7°C gaat, heb ik de winter-zomerbandenwissel voor volgend weekend gepland, en donderdag om 18 u alvast wat producten voor de wielen besteld zodat die in de loop van volgende week zouden worden afgeleverd (ik betaal per overschrijving – Belg)
Surprise: de verzendbevestiging volgde dezelfde avond nog. Blijkbaar vertrouwt Carclean z’n vaste klanten! Vrijdagmiddag werd het pakketje, incluis een mooi extraatje, reeds afgeleverd.
Super bedankt, Carclean!
 
Al een tijdje terug maar waardeer het nog steeds enorm:

Foamlans gekocht, in de veronderstelling dat ik een Karcher had. Bleek niet zo te zijn. I.o.m Carclean koppelstuk los gedraaid en kreeg een andere, juiste opgestuurd.
Kosten? Nada, noppes niks! :)^
 
Ik ben vrij nieuw met het fenomeen Carclean, maar heb al voor wat honderden Euro's besteld. Al maken de prijzen van de Meguiars producten niet veel verschil met mijn oude dealer, wat ik niet zo'n groot punt vind.
Wel heeft Carclean veel meer diepte-investering oftewel heel veel verschillende merken en producten die net zo goed al niet beter zijn met de bijkomende maandelijke acties. Omgerekend ben je toch al gauw een paar tientjes per bestelling goedkoper uit.
Daarbij zijn de verzendkosten ook vaak gratis of laag, naar de winkel moet je ook eenmaal rijden en wachten wat ze hebben. Ook heb ik al heel wat leuke geschenken bij mijn bestellingen gekregen. Ik kan niets anders zeggen dan TOP ! :cool: