• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wackid stelt zich voor

wackid

Detailing trainee
10 jun 2014
26
35
Mijn naam is Justin, en ben vertegenwoordiger in prof. reinigingsmachines. HD reinigers veegmachines etc etc (geen commerciële bijbedoelingen)

Ik rij zelf in een auto van de zaak, een Pacific blue VW Golf 7 variant. Net een maand oud.

En sindskort is mijn vriendin de trotse eigenaar van een 2010 Honda Civic 1.8 GT in Crystal Black. Ook mijn favoriete auto. (Zou mijn Golf er zo voor inruilen). Deze hebben we geimporteerd uit Duitsland, omdat we perse deze uitvoering zochten. Vanwege het sportieve grilletje (dus geen "chroom") a la Civic 3 deurs.

De auto is een echte wasstraat auto onder de swirls en er zit een putje in de deur die ik er binnenkort laat uithalen.


Heb een DAP900 aangeschaft en de benodigde materialen om de swirls te lijf te gaan en de auto in showroom staat te brengen. En te houden
Deze week ga ik een instructie volgen om op de juiste manier te werk te gaan. En natuurlijk staat hier ook een hoop info.

TIP: Je kan je familie en vrienden beter niet vertellen dat je zo'n ding gekocht hebt, want je bent aan de beurt.
 
Nou gisteravond de instructie gehad en veel tips. En want een dankbaar werk. Als je de juiste producten hebt.

De motorkap en schermen zijn van donkergrijs naar diep zwart gegaan.
Heb zin om binnenkort de rest van de auto aan te pakken.

Vandaag weer een bestelling gedaan bij Carclean. Tikt wel allemaal aan als je voor het eerst alles moet aanschaffen.

Maar daar is het eindresultaat dan ook naar.
 
Welkom naamgenoot! Veel plezier hier op 't forum en we zien graag foto's verschijnen van je bolides!

Gr. Justin