• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

wannabe Opel Agila (maar dan 'n suzuki)

wilco

Detailing chief
10 mrt 2009
538
100
45
Oss
vandaag voor m'n oom weer 'n autootje gedaan. of ja, eraan begonnen. hij is nog niet klaar.

het gaat om 'n suzuki wagon R+, 'n rode die flink aan het verkleuren was. wordt mede gebruikt als leenauto van de garage van m'n oom. mijn bedoeling is in ieder geval deze weer in zo'n staat te krijgen dat ie 'm in de showroom zet ipv uitleent.

vandaag tijdens m'n werk al gebeld dat ik vanavond zou komen en dat ie 'm moest laten wassen door z'n schoonvader die 'm zo'n beetje met alles helpt in de garage zodat ik meteen kon beginnen.

rondje rond de auto gelopen

IMG_3938.webp

IMG_3940.webp

IMG_3941.webp

IMG_3943.webp

IMG_3944.webp

IMG_3945.webp

vervolgens de auto binnen gezet en na 'n bak koffie begonnen met kleien, wat heel erg nodig was. helaas geen foto's gemaakt.

vervolgens de motorkap aangepakt met Monello raffini inizio op oranje pad op de dap 500. al zichtbaar resultaat!

IMG_3946.webp

IMG_3947.webp

de rest van de motorkap op dezelfde manier gedaan en vervolgens de A-stijlen meegenomen en het achterscherm wat daarin doorloopt, zodat er 'n mooi rood lijstje begon te verschijnen rondom de deuren.

daarna over dezelfde plekken EN de voorschermen met Monello raffini Mezzo op 'n andere oranje pad en de motorkap alvast 'n keer gedaan met monello finale op zwart.

IMG_3949.webp

IMG_3950.webp

IMG_3951.webp

IMG_3952.webp

IMG_3954.webp

IMG_3955.webp

IMG_3956.webp

IMG_3957.webp

IMG_3959.webp

IMG_3960.webp

IMG_3961.webp

IMG_3962.webp

IMG_3963.webp

toch wel handig zo'n brug, zeker voor de zijkanten....
to be continued......

IMG_3945.webp

Nette verbetering. Denk er wel aan tussendoor ff je pads uit te spoelen.
Kan gewoon met handwarm water, en dan even uitslingeren.

Succes met de rest.

Hans

Weer een fris tomaatje.
Inderdaad handig zo'n hefbrug, ik vind de onderkant van de deuren altijd zo'n gekloot op straat.

thnx voor de reacties :)

vandaag de auto even afgemaakt. wat ik nog niet gedaan had, het dak, de deuren en de achterklep met Monello mezzo op oranje pad en vervolgens monello finale op zwart.

de hele auto van 'n laagje black hole voorzien en daarna dodo juice orange crush.

IMG_3964.webp

IMG_3965.webp

IMG_3966.webp

IMG_3967.webp

IMG_3969.webp

IMG_3970.webp

IMG_3971.webp

IMG_3972.webp

IMG_3974.webp

IMG_3975.webp

IMG_3976.webp

IMG_3977.webp

bedankt voor het lezen. oh en ja... heb de pads 'n paar keer moeten schoonmaken tussendoor....

bedankt voor het lezen. oh en ja... heb de pads 'n paar keer moeten schoonmaken tussendoor....

Ja, dat kan ik me goed voorstellen !!:lol

Eer van je werk.

goeiendag zeg, dit wagentje kon het wel errug goed gebruiken8-())

Wat een verschil zeg, echt super mooi geworden:cool :cool